zaterdag 30 november 2013

Weer wat kerstkaarten en luchtfoto`s

Wordt eentonig hé, maar zoals jullie merken ben ik volop bezig om kerstkaarten te maken, ben er wat te laat mee begonnen dus de motoren draaien hier overuren. Weerom 2 kaarten met SU spullen, tja je bent eraan verslaafd of niet.

Gebruikte materialen: cardstock Whisper White, Very Vanilla, Lucky Limeade en Cherry Cobbler. Voor de eerste kaart het designpapier Winter Frost specialty  en de tweede kaart uit een blokje van vorig jaar. De stempel set Merry Little Christmas en Mosaic Madness. Als inkten heb ik gebruik gemaakt van Indigo Island, Cherry Cobbler en Lucky Limeade. verder nog gebruikt gemaakt van de framelits Chalk Talk en de Chevron border punch. de afwerking is weer gebeurd met rhinestones en een rode en blauw stuk lint.

Deze twee foto`s zijn rond kwart voor 4 gemaakt, was weer een schitterende lucht om te fotograferen.

Creatieve Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooie luchten daar in Limburg, schitterend!
    En je kerstkaarten, je bent lekker op dreef Yvon, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, helemaal niet eentonig! Kerstkaartjes maken is wat bijna iedereen van de bloggers nu doet en zo help je elkaar aan inspiratie. Ik vind ze allebei echt erg mooi! je foto's trouwens ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...