dinsdag 12 november 2013

November fotomaand dag #12

Dag 12 alweer bijna op de helft met deze foto opdrachten. Wel leuk om te doen, maar soms vergeet ik het en kom er op het laatste moment achter. Dus heb vandaag (maandag) al wat foto`s gemaakt voor de komende dagen die ik al kon, zo kan ik mijn berichten al inplannen. Zo, hoort het eigenlijk niet maar anders vergeet ik het helemaal.

Dag 12, gaat over een drankje, ik kan wel wel zeggen drink eigenlijk te weinig en wat ik drink is best wel saai. Drink standaard thuis een flesje water, meestal met wat slimpie erbij, (zeker in deze maanden van kou etc. anders drink ik helemaal te weinig), verder drink ik soms een kop thee en als ik uit huis ben, drink ik graag een latte machiatto of een cappuccino, maar er zijn restaurants waar ik er geen meer hoef, zo vies. Natuurlijk zijn er ook, waar ik er wel nog heel graag een zou willen drinken en dan met name deze. Die dronk ik laatst augustus op de bemelerberg (bergrust genaamd), die werd  dus nog echt met de hand gemaakt, duurde wel even voordat hij kwam maar dit was de echte latte machiatto, zo lekker heb ik hem nog nooit gedronken, helaas is het niet meteen langs de deur, maar ik zeg wel als je in de beurt bent ga er heerlijk aan en drink er zo`n overheerlijke latte en geniet meteen van het mooie uitzicht en de vele wielrenners die de berg op en af gaan.
Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. ZIet er heerlijk uit, maar ik ben niet zo van de latte's/ cappucino's en andere met melk gemaakte koffies. Ben nou eenmaal een zwartdrinker, en de melk maakt het voor mij dan net niet koffiesmakerig ;-)
    Het zuiden is en blijft een prachtig gebied, dat dan weer wel!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...