zaterdag 9 november 2013

November fotomaand dag #9 , nog een weerspiegeling en nog een kaartje

Dag 9 alweer, die gaat over iets kleins?
 Ik wist meteen wat ik wilde fotograferen, een mooi medaillon wat van mijn moeder is geweest, kan me alleen niet herinneren of ze dit ooit om heeft gehad, want als klein kind vond ik haar sieraden doosje altijd zo mooi om in te kijken. Deze hanger lag er eigenlijk altijd wel in, dus zou het echt niet weten of ze hem veel gedragen heeft.
Weet ook niet hoe en wanneer hij gemaakt is? Wel natuurlijk dat aan de een kant mijn zus Carin staat en ik aan de andere kant sta, de foto`s zijn er zo te zien ook ingeseald of zoiets. Zag hem laatst weer in mijn lade liggen maar, heb hem op mijn kastje liggen nu in de woonkamer veranderd is, had hem in ons huis op Staat ook altijd in de woonkamer liggen.

Echte waarde heeft deze hanger niet, maar voor mij wel emotionele waarde.

Heb trouwens gisteren nog een foto gemaakt van weerspiegeling, toen ik het rolluik op mijn kamer wilde laten zakken, was al wat donkerder aan het worden Zag ik op onze garage veel water liggen met de weerspiegeling van de bomen, die in de straat voor onze straat staan. Vond het mooi ook met dat bruine blad in het water. Dus hierbij nog een keer de opdracht van dag 7.


Dan als laatste nog een kaartje, nee niet voor Halloween, maar een verjaardagskaartje voor Anita.

Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. De mooiste dingen in het leven zijn niet duur maar kostbaar zeg ik dan altijd maar!
    Heel mooi alleen al om de herinnering, zelfde had ik met een lullige knopspeld, ja het was een knopspeld en geen spijkertje ga maar terug kijken!! :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben je gewoon voor de gek aan het houden met een spijkertje, haha

      Verwijderen
  2. Ja, we hebben blijkbaar allemaal dierbare herinneringen aan het sieradenkistje van onze moeders. Extra voorzichtigheid werd gemaand, als ik het hangertje eruit nam dat zij van háár moeder had gekregen. Ze verloor haar moeder toen ze vijf was, dus dat maakte het voor haar nóg waardevoller!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...