woensdag 13 november 2013

November fotomaand dag #13

Dag 13 weer van de november fotomaand. Als de foto gisteren genomen zou zijn zou ik de bank gefotografeerd hebben, waar ik gisterenmiddag bijna 2 uur op heb geslape. Een fleesedeken als ondergrond eentje om onder te liggen en mijn kussen van bed. Tja ik was gewoon hartstikke moe. Merk dat ik de fysio fitness te heftig doe, neem te weinig rust tussnedoor, ik meen het hele programma in een uur te doen (is ten slotte maar een uur), en dat gaat niet. Bij de revalidatie in het ziekenhuis kreeg je voor het programma 1 uur en 3 kwartier en dat kan je nu eenmaal niet in 1 uur stoppen, dara nam ik voldoende rust. Dus nu hebben we afgesproken dat ik ietsjes eerder begin, zodat ik al kan beginnen met fietsen en dan iets langer rust neem. Waar ik dus heel blij mee ben want zo hou ik het niet vol, lig vanavond dus weer op tijd in bed en de bedoeling is dat ik er fitter van wordt en niet de hele dag van de leg af ben. Als ik eenmaal mijn ritme goed heb gevonden zal dit wel over zijn, je mag gerust moe ervan zijn maar niet zo dat je de hele dag niet veel meer kan doen, zoals nu. Had dit donderdag dus ook alleen had ik dit vrijdag nog steeds en zaterdag begon het weer wat te gaan dus dat is te lang. Dus meer luisteren naar mijn lichaam, wat ik normaal heel goed kan, maar nu even niet.

De fotodag van vandaag is dus, waar sliep je?
Nou lekker in mijn bed.
Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Luisteren naar je lijf, en zo te zien heb je een aardige rustplaats!!! :-)
    Nergens lekkerder slapen dan in je eigen bed altijd, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig en kleurrijk ziet het er uit! Ik las vandaag pas jouw eerdere reactie op een stukje van mijn blog. Geeft ie niet automatisch aan...Leuk! Ik werk in Nederweert nota bene..Misschien heb ik je wel 's voorbij zien lopen of fietsen, wie weet...Groetjes, Robert

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...