vrijdag 1 november 2013

November fotomaand

Op het blog van José zag ik gisteren een leuk item voorbijkomen, november fotomaand. Aangezien scrappen en foto`s toch wel bij elkaar horen ga ik hier aan meedoen. Dus iedere dag in november zal je een foto voor bij zien komen.

Dag 1 is iets dat begint met een C.

Erg voor de hand liggend is dan camera of je computer fotograferen, maar er zijn zoveel woorden met een C. Zit dus op mijn scrapkamertje (nee, begint met een S) en wat om me heen aan het kijken. Hé mijn Clear stempels, tja zo heten die dingen nu eenmaal. Dus die ben ik gaan fotograferen, niet allemaal (zijn er teveel) maar gewoon een mapje leeggemaakt en gefotografeerd.
Foto Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wat leuk, ik ben benieuwd wat er voorbij gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NOU vooruit dan, even op herhaling! :-P
    Ik zei dussss, nu is er voor mij meteen een raadsel opgelost!!
    Nu ik zie hoe die stempels eruit zien, ik dacht altijd dat je daarvoor van die grote houten blokken met van dat rubber erop zoals op de bassisschool vroeger gebruikt!
    Zo zie je maar dat ik nog steeds iets bij leer op mijn ouwe dag ;-)

    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dat raadsel is wel zo dat er ook stempels op een houten blok zijn, ik zou zeggen kom maar een keertje koffie drinken dan zie je het met eigen ogen in wat voor zooi ik leef (scrapkamer dus)

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...