vrijdag 8 november 2013

Muzikale vrijdag #36 en dag 8 van de November fotomaand

Zal eerst de muzikale vrijdag doen , wie weet wordt je net zo vrolijk als ik van dit nummer. Ik hou van de RHCP oftewel van de Red Hot Chili Peppers. Wat is er zo bijzonder aan dit liedje dat het vandaag ten gehore wordt gebracht, nou het gaat deze week over Mama Appelsap liedjes. Eh, welke liedjes hoor ik sommige mensen denken. Nou het gaat dus over liedjes in een andere taal dan Nederlands, waar je als je goed luisterd, versta je een songtekst compleet verkeerd en hoor je er een belachelijke 
tekst in, dan noem je dat "Mama Appelsap".


Wat hoor je in dit liedje van The Red Hot Chilli Peppers, nou als je heel goed luistert zingen ze 3x Bob Marley boven in de bakfiets, aangezien ik ook van bob Marley`s muziek houdt vond ik deze wel lekker klinken.

Dus mijn Mama Appelsapsong!


Dan verder met dag 8 van de November fotomaand.

Vandaag iets wat je iedere dag doet, de mensen die me dus goed kennen, weten dat ik een echte zeikerd ben letterlijk dan. Maakt niets uit of ik nu veel of weinig drink, plassen moet ik heel vaak op een dag, dus waar maak je dan een foto van , simpel het toilet, want daar zit ik vaak dus te plassen.

Nu ik deze foto hier plaats doet het me denken aan een foto, die ik meen een jaar of 2 geleden gemaakt is. Maaike mijn vriendin was jarig en aangezien ze educatie geeft bij kasteel Hernen, kregen we daar een mooie rondleiding door een collega van haar. Volgens mij was daar ook een toilet in dat kasteel waar ik dus op ging zitten, dan plonsde alles de gracht in, als ik daadwerkelijk zou moeten, haha.  Kon de foto niet 123 vinden die ik bedoelde, helaas, dus jullie moeten het met ons eigen toilet doen.

Muzikale, fotokiekjes Groetjes Yvon...


6 opmerkingen:

  1. Ahhh neeee! Ik ga echt niet naar mijn helden Anthony en Flea luisteren in een appelsapversie!!! :-P

    Je kunt de pot op!!!! Zo te zien ;-)

    Weer een leuke post Madam!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk luister jij naar je helden, dit is een favo nummer van mij van de RHCP en ik hoor bob marley op zijn bakfiets niet meer

      Verwijderen
  2. Ha ha, wat leuk, die toiletpot uit het kasteel wil ik natuurlijk ook nog eens zien. Leuk gevonden trouwens.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zal eens gaan zoeken denk dat hij onder de naam Maaike opgeslagen is want het was haar verjaardag, haha

      Verwijderen
  3. Heb ooit ook nog een andere versie van de kasteel toiletpot gehoord.... We brachten een bezoek aan het scheepvaartmuseum in Amsterdam. Daar ligt een replica van het VOC-schip "De Amsterdam". De bemanning maakte vroeger ook gebruik van een buitenboord "gemak", zodat alles in zee verdween.... Maar goed dat dit tijdens onze vakantie beter geregeld was!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geloof ik meteen dat je blij was dat het in de vakantie beter geregeld was en maar goed ook

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...