woensdag 27 november 2013

November fotodag #27

November loopt bijna op zijn eind, nog 3 dagen te gaan dan zitten we alweer in december, een jaar wil toch niets zeggen het is zo voorbij. Dag 27 vandaag die staat in het teken van een boom. Nu is onze achtertuin niet veel groter dan onze voortuin, maar achter hebben we 2 leibomen staan en in de voortuin een mooie goudiep, die als hij te groot wordt af wordt gezaagd en dan kan hij weer van voor af aan beginnen, want ze worden toch wel erg groot zag ik laatst. Hij is ook al 3x mee verhuisd, (eigenlijk 4x want toen we ons vorige huis verkochten hadden we deze van tevoren al bij mijn zus in de voortuin gepoot want die wilde ik mee nemen en aangezien we die al uit hadden gedaan voordat we het huis gingen verkopen kon dat.

Dus ik kies voor onze mooie goudiep, op de achtergrond dat bruin/gele blad is onze beukenhaag, die nu mooi aan het verkleuren is totdat zijn blad bruin wordt.

Dan nog enkele luchtfoto`s en nog wat kerstkaarten die ik gisteren heb gemaakt. De luchtfoto`s zijn vanaf een uur of 4 genomen tot kwart voor 5. Voordeel van boven scrappen, een mooi uitzicht.


En natuurlijk de stampin up kerstkaarten.

Gebruikte materialen; cardstock Lucky Limeade,en Smoky Slate en white.
De kleuren inkt zijn Lucky Limeade, Cherry Cobbler, Cruseh Curry, Wisteria Wonder en Smoky Slate.
De volgende stempels, embossingfolder en pons heb ik gebruikt, Mosaic Madness,  Petite pairs (tekst), Modern  Mosaic en Mosaic.

Foto Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. De goudiep is toch wel heel erg speciaal voor jou, ik zag hem al eens eerder in een post voorbij komen, mooi verhaal er achter!

    Ja hey, je maakt zoveel mooie kaarten dat ik mezelf de hele tijd moet herhalen, MOOI!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kopt dat die goudiep speciaal is voor mij, ben dol op dit soort bijzondere bomen/struiken etc ben niet van de standaard bomen en struiken (misschien omdat ikzelf ook niet zo standaard ben , haha).

      IK moet helaas nog heel wat kerstkaarten maken ff wat peper in mijn reet stoppen ,helpt misschien

      Verwijderen
  2. Hoi Yvon,
    Ik kijk elke dag naar je foto's!!!Prachtig zijn de luchtfoto's.En toch mooi die goudiep leuk met het poesje erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...