vrijdag 15 november 2013

Herfst kaartje

Op het blog van SU-per challenge zag ik gisteren weer een leuke opdracht, maak een herfstkaartje. dat heb ik net dus gedaan. Dit is hem geworden en hij gaat vandaag of zondag nog op de bus.

Gebruikte materialen: De basiskaart is  cardstock Early Espresso gecombineerd met de mooie herfst lijn (2012) Orchard Harvest. Als inkt heb ik gebruik gemaakt van de versamarc waar ik de blaadjes mee heb gestempeld en met transparante embosssingpoeder bestrooit heb, daarna verhit zodat ze mooi gaan glanzen. Verder heb ik de herfst stempel uit de serie four seasons gebruikt, (waar het blaadje ook uit komt). Die heb ik op wit papier gestempeld met Old Olive, gestanst met de framelits- labels collection, randjes beïnkt met Old Olive en dat gemat (en verhoogd opgeplakt met foam tape) op wederom een stans van framelits- labels collection die ik uitgestanst heb uit het designpapier.
Daarna heb ik uit het designpapier twee stroken gesneden en de onderste daarvan voorzien met een kartelrand die ik gemaakt heb met de edge lits- finisching touches. Daar heb ik dus de groene strook designpapier weer verhoogd opgeplakt. Hier heb ik een stukje twine omheen gewikkeld en met een strik afgewerkt. Als laatste heb ik dus de gestanste herfst stempel erop geplakt.

Stempel Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. ook weer een geweldig kaartje Yvon, jij bent lekker productief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is weer leuk geworden Yvon! En ja, ik ben inderdaad..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi kaartje met leuke details, dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om de stempel van de four season op deze manier te gebruiken. Echt mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met de SU-per challenges meedoet

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Four Seasons is leuk he? Ideaal voor verschillende seizoenen. Erg leuk kaartje geworden. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...