zaterdag 2 november 2013

Kaarsje voor de moeder van mijn vriendin

Dit bericht blijft tot zaterdagavond bovenaan staan op mijn blog.

Vannacht (28 oktober dus)kreeg ik een sms'je van Dorine dat haar moeder vredig is overleden. Dit is niet onverwachts gebeurd, ze was ernstig ziek.
Vandaar deze foto van de kaars die al de hele dag brand.
Het kaarslicht hebben Maaike, Karin en ik op het scrapweekend gekregen van Dorine, voor de donkere dagen die eraan zouden komen (zo`n dubbele betekenis en o, zo waar).

Toos rust in vrede.

Liefs Yvon...

7 opmerkingen:

  1. mooi, om de moeder van Dorine op deze manier te gedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ..........

    Donkere dagen
    verwarmd door kaarslicht
    fonkelend van energie,
    gedragen door vriendschap,
    een simpel gebaar
    verpakt liefde in stralen,
    gesteund in eeuwigheid

    ...........................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, José zit met tranen in mijn ogen je mooie gedicht te lezen zo toepasselijk.

      Alida en Maaike ook bedankt voor jullie lieve woorden.
      Liefs Yvon

      Verwijderen
    2. Ahh, dat was niet mijn bedoeling, maar de woorden kwamen automatisch uit mijn vingertoppen. Blijkbaar raakte het me, dan rolt het er bij mij vanzelf uit ...

      Groetjesss en sterkte zaterdag!

      Verwijderen
  3. Ik lees dit nu pas maar wilde toch even reageren
    veel sterkte voor Dorine en wat een mooi gebaar, een lichtje voor donkere dagen.
    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gebaar Yvon. Sterkte.
    José, wat een mooi gedichtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...