zondag 17 november 2013

November fotodag #17, nieuwe SU spulletjes en kerstkaart.

Zal vandaag beginnen met de november fotodag en dan mijn nieuwe Stampin Up spulletjes laten zien. Want weet niet of dit eigenlijk mijn laatste ding is wat ik gekocht heb, dat was eigenlijk het boekt bloemen gisteren die ik voor Rosalien had gekocht, maar die ben ik vergeten te fotograferen. En deze spulletjes had ik besteld dus eigenlijk ook al betaald, maar gisteren ontvangen, ipv de postbezorger, bracht Rosalien ze bij mij thuis, is veel leuker dan die postbezorger.

Maar over tot de fotodag, van vandaag, die ik al een beetje door heb laten schemeren hierboven. Het laatste wat je gekocht hebt, tja die bos bloemen die ik niet gefotografeerd heb, of de boodschappen die ik dus niet gefotografeerd heb, dus ga ik maar voor het garen wat ik samen met mijn zus Carin heb gekocht afgelopen woensdag. Daar heeft ze mij een super gave col van gehaakt, heb hem gisteren gepast en hij zit super goed, als het goed is krijg ik hem vanavond want ze moest hem nog aan elkaar maken, o, heerlijk straks op de fiets als het koud is. Zo lekker dik en dus ook warm.

Gisteren was Rosalien dus hier en ze bracht meteen mijn bestelling mee, dus wel of niet het laatste wat ik gekocht heb, (omdat het al besteld en betaald was van mijn kleingeld blik wat ik omgekieperd had), dan is het leuk shoppen. de lijm op de foto is bijna op heb hem 1x gewonnen op een SU blog en wat is die geweldig vast is dus echt vast. verdre de mooie chevron pons, 2 inktdozen de nieuwste thinlits (circle card) en een pakket A4 cardstock (regals Collection). Dat wordt weer spelen met al dat leuks.

We hebben beide 1 kaart gemaakt en Rosalien ook nog een bijpassende enveloppe voor die kaart die heel mooi is geworden. Heb ook diverse dingetjes eens uitgeprobeerd, want soms twijfel ik over iets en dan denk ik zou ik dat kunnen met mijn lichaam, zo is het simply score borders plate voor mij dus afgevallen want dat kost me teveel kracht. maar goed dat ik hem niet gekocht, had maar eerst uitgeprobeerd. Maar dit is dus mijn kerstkaart geworden de eland is gemaakt van de owl punch, o, zo leuk ook een hoog heb gehalte dus.

Deze stempel uit een hostess set heb ik geleend van Rosalien incl deze mooie embossingpoeder met glitters, daar wordt dus nog ene kerstkaartje van gemaakt. 


Verder hebben we heel veel gebabbeld, Rosalien bedankt voor je komst, vond het SUper gezellig.

Creatieve FotoKiekjes Groetjes Yvon...


9 opmerkingen:

  1. Wow mooi garen ook!!
    Fijn dat je zo genoten hebt!!
    En wederom mooie kaart, maar dat zeg ik volgens mij standaard (omdat het zo is!!!)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat Rosalien bij je langs is geweest. Die thinlits liggen hier ook al even te wachten om uitgeprobeerd te worden. Ben benieuwd wat voor moois jij er mee gaat maken. Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh wat heb je een mooie spullies!! en het garen is prachtig! ( het garen op je zus haar blog is trouwens ook om te watertanden!)
    ben lichtelijk jaloers hier hahaha nee hoor, heel veel plezier ermee!
    en je kaart... is weer een snoepie... ik ben fan, maar dat weet je al een poosje.

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, heb de co al omgehad hij is klaar, dus als ik morgen het dorp in ga op mijn fiets lekker met de warme coll.

      Groetjes yvon

      Verwijderen
  4. wat een mooie spullen heb je er weer bij, die pons is het einde. Wat leuk die kaartjes die jullie hebben gemaakt, ik kan me voorstellen dat het reuze gezellig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat Rosalien bij je is geweest ! Mooie nieuwe dingen heb je erbij !
    Genieten wordt dat !
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was idd gezellig, veel gebept en weinig gedaan....lol...Voor herhaling vatbaar. Alleen rijden in de mist vond ik minder dus ik was blij dat ik veilig thuis was. ;) Bedankt voor de gezelligheid en de snoeperijen en mooie boeket bloemen. :)
    Leuke kaart Yvon maar dat wist je la. Ik vindt die Moose ook helemaal geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, was super gezellig ben ook blij om te horen dat je veilig geland bent, want mijn zus kwam dus van Arnhem en die zei ook al dat het daar ook zo mistig was. is inderdaad voor herhaling vatbaar

      Groetjes Yvon

      Verwijderen
  7. Bedankt voor de leuek reacties, ga genieten van deze spulletjes haha, heb vanmiddag alles weer netjes opgeborgen kan ik aan de kerstkaarten beginnen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...