woensdag 20 november 2013

November fotodag #20

Dag 20, alweer nog 10 te gaan, is soms wel eens lastig om iedere dag een foto te maken, ik maak het meestal dan ook de dag ervoor net als nu.  Met de meeste foto`s gaat dat ook wel.
Iets van je werk of hobby is vandaag de foto-opdracht, tja aangezien ik niet werk is de keuze niet moeilijk voor mij. Ik ga voor wat lekkere stempel spullen van stampin up, waar ik zo ook weer mee ga werken( dinsdagavond dus), moet aan de slag voor kerstkaarten.

Dus dit is mijn grote hobby scrappen en stempelen. Maar nu kies ik voor stempelen ook omdat het al klaar ligt op mijn bureau, (gemak dient de mens).
Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. leuk gekozen en inderdaad daar hoef je niet lang over na te denken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je daar ook al zie ik!! Rudolph die een beetje op zijn neus kijkt met zijn wiebeloogjes, heel erg gaaf!!

    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...