zaterdag 16 november 2013

November fotodag #16

We zijn de helft van de maand al voorbij, helaas zou ik bijna zeggen. Vandaag, staat in het teken over het uitzicht vanuit je raam. Natuurlijk kies ik weer voor het raam van mijn scrapkamer, want daar is de lucht zo mooi, soms licht, soms donker, soms regen, soms zon. Kortom dat is genieten. Deze foto is gisterenmiddag gemaakt, vond de lucht zo mooi en die vogels erbij super, toch. helaas zie je wel de weerspiegeling van de camera. Maar ja, het zei zo.


Zo is het vandaag, bleh je ziet de kerktoren niet eens.

Foto Groetjes Yvon..

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, zoek de tien verschillen!!
    Super zoals je door het weer beïnvloed wordt qua uitkijk zeg maar. Dan zie je wat een dag of dagdeel kan uitmaken met foto's maken.
    Ik vind het keileuk om te doen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, helaas is het de hele dag mistig geweest hoop dat het op de snelweg meevalt want Rosalien is net naar huis terug iets voorbij Arnhem

      Verwijderen
  2. Inderdaad, wat een verschil.... 2 verschillende werelden!

    Het viel overigens rond 6 uur op de snelweg wel mee, maar dan zuidwaarts. We waren effe naar Kessenich gereden voor shag en benzine. De moeite waard!!

    Nog een fijne zondag,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat laatste kloot, johan rookt ook en heeft sinds kort een lascursus in neerpelt, dus altijd ff stoppen voor de tank vol te gooien en shag. Al hoeft dat tanken nu wwer niet zoveel meer aks enkele weken geleden, toen ik nig revalideerde in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...