woensdag 6 november 2013

Dag 6 van de fotomaand November

Dag 6 , Een favoriet voorwerp.

Tja, dat is een makkie, want wat is een scrapper zonder zijn basis materiaal. dus heb ik een foto gemaakt van mijn basismaterialen gemaakt. Zoals de ondergrond, mijn snijmat natuurlijk, mijn schaar, mijn kleine schaartje waar ik kleine dingetjes mee uitknip, een gewoon ordinair afbreekmesje werkt voor mij het fijnste, vulpotlood met softgrip en natuurlijk onmisbaar mijn liniaal met ijzeren strip om mee te snijden maar ook te meten.


Foto Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Moeilijk om een keuze te maken vandaag!! Maar uiteindelijk denken we toch in dezelfde richting.... Mijn foto komt er nog aan.

    Gr, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, dat heb je met die hobbieërs denk niet dat josé deze favoriete voorwerpen genomen zou hebben, haha

      Verwijderen
  2. Inderdaad een moeilijke keuze, maar dit had ik van jou wel verwacht!! ;-)
    Nou die schaar zou mij nog wel enigszins van pas zijn gekomen voor het een of ander :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...