dinsdag 12 november 2013

Su kaartje voor Challenge #18

Zo, bedacht me net dat ik deze challenge nog niet had gemaakt, de spullen lagen wel al een week klaar op mijn werkplek, maar heb eerst mijn dt werk voor de 14de af moeten maken. Dus net toch eerst maar deze challenge gemaakt voordat ik verder ga met mijn blog bijwerken.
Een stijlvolle kerstkaart heb ik van de challenge gemaakt, de opdracht was gebruik onderstaande kleuren. Gelukkig had ik die , want mijn verzameling inkten groeit gestaag.

Dit is dan mijn kaartje geworden.

Gebruikte materialen: wit SU cardstock, embossing mal"vintage wallpaper"die de kaart een stijlvolle uitstraling geeft, verder de inkten Smokey Slate en Island Indigo, had de afdruk al gemaakt toen ik erachter kwam, dat ik de Bermuda Bay vergeten was. Maar zo is de kaart  rustiger dan als ik in 3 kleuren had gestempeld. Verder een strookje designpapier "Winter Frost" (mijn kleuren) en een stukje lint in de kleur Island Indigo. Dan heb ik het middenstuk verhoogt opgeplakt en afgewerkt met zilveren rhinestones.

Creatieve Stempel Groetjes Yvon...

10 opmerkingen:

  1. mooi Yvon, wat Rosalien zegt, mooie kleuren en heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een chique kaart, heel stijlvol!
    Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Je kaart is prachtig. Mooie uitwerking
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yvon, hij is super mooi geworden. Heel stijlvol!
    dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
    Gr. Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, simpel en eenvoud. Heel erg mooi! Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groertjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje!! En leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie klassieke kaart, schitterend! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges. A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan, hoor! Gezellig dat je meedoet met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...