vrijdag 1 november 2013

Muzikale vrijdag #35

31 oktober was het Halloween, dus deze vraag is eigenlijk een dag te laat, maar ja, we hebben nu eenmaal muzikale vrijdag i.p.v. donderdag. Een liedje of band(naam) die daar iets mee te maken zou kunnen hebben. Dit is dus even een opgave waar ik me nu dus over buig ook wat foto`s betreft. Maar die moet ik wel ergens hebben maar waaronder zijn die opgeslagen dat wordt ook al zoeken net als naar het liedje van vandaag. Hoor je het kraken dat ben ik dus, of althans mijn hersens. Kan de gewone foto`s niet vinden maar wel een boekje, wat ik eens voor Halloween heb gemaakt en wat lo`s dus zal ik 2 Lay outs tonen. Beide Lay outs heb ik toen gemaakt als designer voor Special Memories in Venlo die helaas al enkele jaren niet meer bestaat.
9 november 2009
19 oktober 2008

Ga voor een gouwe ouwe Ray Parker met Ghost Busers uit 1984 mijn staptijd, heb dit altijd een leuk liedje gevonden, deed me wat aan Madness denken.

Muzikale, Sneakie/Treakie Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. LOL, oh die film heb ik dolgedraaid toentertijd! Mooie stem heeft die Mr. Parker, soul with a capital S ;-)
    Mooie foto's trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie LO's lekker spooky die onderste en dat liedje is heel toepasselijk. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...