maandag 25 november 2013

November fotodag #25 en enkele SU kerstkaarten

Dag 25 van de november fotodag, begin het nu steeds te vergeten dus als deze maand klaar is moet ik er echt mee stoppen. Dit is ene makkie voor mij een luchtfoto want ik maak wel enkele keren per week luchtfoto`s lekker vanuit het raam op mijn hobbykamer. De kerktoren en de kastanjeboom van de achterburen staan er meestal wel op, dat zijn gewoon mooie punten op een foto.
Maar vandaag een luchtfoto dus neem ik nu eens alleen de lucht, alhoewel de lucht achter de kerktoren mooier is op dit moment dat zij van die mooie lijnen in de lucht. Dus wie weet ik moet de foto nog maken dus kan nog iedere kant op. Kwamen net wat straaljagers over, dus die maar op de foto gezet, moest alleen snel zijn dus tijd om in te zoomen had ik helaas niet, dus moeten jullie het met deze foto doen.

Afgelopen weekend eindelijk tot rust gekomen en 4 kerstkaarten gemaakt met Stampin Up spullen. Heerlijk nies moet en alles mag kaarten.




Gebruikte materialen; stempelset Mosaic Madness en voor de tekst petitte pairs. Embossingfolder modern mosaic, pons mosaic. Inkten Island Indigo, Pool Party, Wild Wassabi, Cherry Cobbler, Witseria Wonder, Smokey Slate.
Cardstock, Island Indigo, Pool Party, Wild Wassabi, Cherry Cobbler, Espresso.
Voor de basis is gebruik gemaakt van White en Very Vanilla.
Designpapier is uit een oude collectie die ik vorig jaar heb gekregen.

Foto en Creatieve groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Hahaha, maar goed dat jij niet zo snel bent als die straaljagers, zou Johan je iedere dag moeten zoeken of met een net vangen ;-)
    Mooi grijze lucht, al heb ik nog liever dat het wat vriest dan deze "natte grauwigheid" :-(
    En weer mooie kaarten, eenvoud maakt het net heel speciaal vind ik.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik genoeg molletjes neem dan ga ik wel als een straaljager, haha. Dat zijn CAS kaarten Clean And Simple en die maak ik best graag, zijn mooi door hun eenvoud

      Verwijderen
  2. Mooie "donzige" lucht!! Het is dat je vermeldt dat het een straaljager is.... een vogel zou ik ook hebben geloofd :)
    Inderdaad mooie eenvoudige kaartjes. De eerste valt het meest in de smaak.


    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik van die bovenste 3 er meer ga maken die vallen bij iedereen in de smaak, moet zelf bekennen dat het ook mijn favorieten zijn door hun eenvoud, en iedereen vindt die het mooist

      Verwijderen
  3. schitterende kaarten Yvon, ik vind die witte zo mooi, ook met dat taartrandje eronder, super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. reserveren, hahaha jij krijgt een paarse kaart, laat dat nu net paarse inkt zijn

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...