vrijdag 29 november 2013

november fotodag, muzikale vrijdag #38 en weer 2 kerstkaartjes gemaakt

Dag 29 de ener laatste dag van de November fotodag. Iets groots, tja ik heb zoveel wat groot is, maar waar zal ik nu eens een foto van plaatsen. Ik vindt het schitterend maar durf het zelf niet, waar ik het over heb over een tatoeage. Amy en Dylan hebben er beide nu 2 en wat zijn ze schitterend. Die van Amy heeft ze zelf ontworpen en Dylan heeft de zijne grotendeels zelf ontworpen/ bedacht.
Maar ik ga voor de grote tattoo van Dylan op zijn rug. Bij de eerste setting was ik erbij en ten ik zag hoeveel pijn dat het deed, durfde ik helemaal niet meer, wel gek want ik leef iedere dag met pijn.


Week #38 van de muzikale vrijdag, gaat deze keer wederom over ene hemellichaam. De ster of sterren. Er zijn zoveel liedjes over sterren, maar waar ga je dan voor? Ik kies voor OneRepublic met Counting Stars, omdat het zo`n mooi nummer is.

Vanmiddag nog 2 kerstkaartjes gemaakt en moet er nog best veel maken, dus tijd tekort, 
dus misschien wat selectiever kijken wel of geen gemaakte kerstkaart. We zien wel
kijken hoeveel ik er de komende week nog af krijg.
Wederom weer lekker gespeeld met de SU spulletjes. Deze keer met de stempelset
Merry Little Christmas en heerlijk in het blauw mijn favoriete kleur ook voor kerst.


Muzikale Creatieve Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ja mooi nummer!! Sterrenliedjes in overvloed inderdaad, moeilijk kiezen ;-)

    Oh ja de tattoo! Die is ook groot, ik denk als ik die van ons Davy er op had moeten zetten dat de pagina vol is, schouder doorlopend naar elleboog rondom, maar die heeft armen als kachelpijpen (niet zo dik, maar net zo zwart;-)) dus die zou ik niet in 1 keer kunnen fotograferen ;-)
    Maar volgens mij heb jij een hoge pijngrens, dus zo'n tattoo is dan een peulenschil ;-)

    Je kaartjes zijn super, ik vind die "eenvoudige" echt geniaal door zijn "bescheidenheid", groots zeg maar!

    Nog eentje morgen;-)
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, dat lijkt me ook gaaf zeg die van Davy? Ik vindt het zo mooi, vorige wek zondag zei Maaike nog van kom maar dan zet ik hem een keertje maar ja de schrik, net ene klein kind. Inderdaad mijn pijngrens is heel hoooooggggggg.

      Ik ben tegenwoordig ook wat van de simpele kaartjes en zeker als je er zoveel moet maken en te laat bent begonnen

      Jij ook een fijn weekend en morgen zou het zonnetje schijnen

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...