maandag 18 november 2013

November fotodag #18

Wat gebeurde er nu afgelopen weekend, nou eigenlijk 2 hele leuke dingen over een heb ik het al gehad, dat Rosalien dus hier is geweest en meteen mijn leuke bestelling mee had gebracht. De tweede was gisterenavond, Wat is dat dan geweest, nou gezellig met de hele familie uit wezen eten bij De Stoep in Meijel, voor mijn vader`s 81ste verjaardag, al meende hijzelf dat hij 80 was geworden, haha. (24 september is hij dus jarig geweest maar om dan de heel familie bij elkaar te krijgen, met Amy en Lindy die beide in de zorg werken, was wat lastiger maar het is gelukt en het was super gezellig, dat kan ik zeggen en lekker, Ons pap heeft genoten en daar gaat het ook om.

 Later nog van iedereen een close-up foto genomen helaas bleef Michiel wat bewegen, blijf dan ook stil zitten jong.


Dus voor vandaag wat meer foto`s dan 1 want het lukte niet om iedereen op 1 foto te krijgen.

Foto Kiekjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. wat een gezellige boel zo te zien! en wat is Dylan "ineens"een kerel!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, kleine kindjes worden groot , nou ja groot hij si rond de 1.73 meen ik.

      Groetjes yvon

      Verwijderen
  2. Leuk die foto's en wat was het gezellig !!!
    Heb je ook nog gemailt over ons huisartsenpost avontuur vannacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zeer gezellie uit!!! Ik zou ook aant wiebelen gaan als je een close-up zou maken ;-)
    NICE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er supergezellig uit, leuke foto's Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit zo met de hele bubs.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...