donderdag 28 november 2013

November fotodag #28, luchtfoto`s en kerstkaart

Dag 28 van de november fotodag een voertuig, nu kan ik wel onze eigen auto nemen maar ik duik voor deze foto even in de oude doos. Nou, ja oud, dat valt best mee. Toen Johan en ik vorig jaar  25 jaar getrouwd waren, kregen we van de kinderen een super leuk cadeau een uitstapje met een volkssagen kever, dit was in Brabant. Een soort puzzeltocht wat hebben we gelachen en soms fout gereden met onze graskever.

Natuurlijk kunnen de luchtfoto`s niet uitblijven, gisteren gemaakt. Eerst waas er een hele zwerm vogels voor mijn raam te zien en genoeg tijd om de camera te pakken die toch altijd startklaar ligt. Wat een geweldig natuurmoment was dit weet niet welke vogels het zijn maar denk iets van kraaien??
 


Rond de klok van half 5 was er dit schouwspel te zien, mooi die ondergaande zon. Blijft me ook boeien, steeds weer en kan er geen genoeg van krijgen. 



Gisterenmiddag deze kerstkaart nog gemaakt.
Gebruikte materialen; Cardstock Cherry Cobbler white en voor de bloempot die ik geembost heb met Mosaic Madness heb ik early espresso genomen. Heb 3 tinten groene inkt genomen namelijk de Old Olive, Certainly Cellery en Wild Wasabi en Cherry Cobbler. Verder is deze kaart afgewerkt met een stukje twine in de kerstkleuren en rhinestones zilver. O, ja en niet te vergeten de figuurtjes zijn weer uitgeponst met de Mosaic pons.

Foto, Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Ja gaaf zo'n kever, ons pap had die vroeger ook een, wel een antraciet, niet met gras er op ;-)

    Mooie luchten weer, ik zag ze ook ;-) Variatie genoeg met de zonsopkomst en ondergang ... Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk die kaart!!!! En luchten blijven inderdaad mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's en wat een gave kaart zo met die kerstboom, leuk, jij hebt echt de smaak te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...