zondag 24 november 2013

November fotodag #24 en de 17de kaartenchallenge bij ScrapPlezier.

November fotodag #24 alweer. Wat gaat dat de tijd soms hard, over een maand is het alweer kerstmis.
Dit is wel een geinige opdracht vindt ikzelf.  Een geluid dat je hoorde (waar kwam het vandaan ) hoop ik niet dat ik hier langs het kanaal een sirene hoor want die krijg ik nooit gefotografeerd, maar helaas hoor je ze wel heel veel. Gelukkig gene sirene`s vandaag gehoord, al was er wel een ernstig ongeluk langs het kanaal gebeurd ,maar denk dat ik toen naar de winkel ben geweest. Helaas is dit wel een paar keer per week te horen bij ons.
Ik heb als ik boven zit meestal de pc aan en dan de radio op Sky radio, nu dus ook dus daar komt geluid vandaan dus 1 van mijn speakers op de foto gezet, heb hem maar een klein beetje open staan anders wordt ik weg geblazen zo`n geluid komt er uit die kleine opdonders vandaan. Komt denk ik omdat er onder de pc nog zo`n ding zit wat met geluid te maken heeft (meen een subwoofer) en daar komt heel wat uit, Toen de pc nog onder stond zetten ik ook vaak de pc aan voor de radio ipv de radio zelf omdat er zo mooi geluid uitkomt.
Hierbij dus mijn geluid.



De challenge bij ScrapPlezier, is deze keer een kleurenopdracht. Ben benieuwd wat iedereen er mee gaat maken, heb bewust wat warme tinten gekozen die je met dit warme weer wel van pas komen. Je mag natuurlijk voor de kleur iets afwijken het gaat meer om grijs, groen, rood/rosé, beige en rosé achtige tinten.

Heb er zelf deze keer een vrij klassieke kaart van gemaakt dat is weer eens wat anders dan die strakke kaarten van afgelopen tijd. maar dit papier is er dan ook heel geschikt voor.

Foto Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Ik had dan ook wel graag een foto gezien dat die subwoofer vol open staat en jij erbij zit met handen aan je tafel geklemd en je gezicht en haar helemaal naar achter geplooid!! LOL, sorry ik heb teveel fantasie! LEUK!!

    Mooie kaart ook weer, Kunstig!!

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Yvon, mooi papier ook, past precies.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...