dinsdag 5 november 2013

Dag 5 van de fotomaand November

Opdracht 5 is 5 uur. Kan dan gaan benoemen wat ik in 5 uur doe, of de klok fotograferen op 5 uur s`morgens of eventueel s`avonds, maar nee, ik ging gisteren naar boven om iets voor 5 uur mijn camera pakken en zag weer een hele mooie lucht, dus die eerst maar gefotografeerd, voordat ik mijn  5 uur opdracht kon fotograferen. Dus vandaag maar liefst 2 foto`s van mij.

Wat heb ik dan gefotografeerd, nou ik ging om 5 uur koken dus de foto is iets gesmokkeld het was inmiddels 10 over 5, maar dat mag de pret niet drukken, eet Smakelijk. Een lekkere pasta voor 2 dagen dus vandaag ook pasta, mmmm.  En wat is dat tot makkelijk om voor 2 dagen te koken en zeker als je zo`n hekel aan koken hebt als ik, maar wie weet is dat binnenkort verleden tijd.
Krijg van de ergotherapeut een stakruk te leen en als dat wat is, dan zelf een aanschaffen zodat het koken me makkelijker afgaat en José dan ga ik misschien wel eens wafels bakken kan je op de koffie komen met een zelfgemaakte wafel erbij, haha.



Foto Groetjes Yvon...


4 opmerkingen:

  1. Hahaha, geen idee wat een stakruk is, maar als het helpt is dat mooi meegenomen! Kwijlt alvast bij het wafelidee ;-)
    Mooi groot fornuis heb je trouwens!!!! En dat voor iemand die niet graag kookt ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan ook nog eens in ene vrij kleine keuken, haha, maar dat wilde ik dus wel een 5de pit om te wokken, maar gebruik hem ook om vlees op te bakken hoor.

      Verwijderen
  2. wat leuk, ik had een paar dagen gemist (ja andere dingen aan mijn hoofd he....) mooie luchtfoto weer, ik ben benieuwd naar het vervolg van je fotodagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo omstreeks 5 uur begint mijn maag ook te knagen... Maar de maaltijd moest nog even wachten. Eerst de wekelijkse boodschappen bij elkaar sprokkelen!!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...