maandag 4 november 2013

November fotomaand dag #4

Vandaag weer een fotodag, dag 4 alweer, voordat je het weet is de maand november weer voorbij en zitten we weer bijna aan het eind van 2013.
Maar eerst vandaag, Tv programma. Tja kijk meestal pas ergens naar als het al afgelopen is, dus ik ben meer een opnemer, zodat ik als ik even rust nodig heb even tv kan gaan kijken. Zo, ben ik gek op Nederlandse serie`s zoals, Flikken Maastricht (nu helaas niet op tv), Penoza (jammer dat die over 4 afleveringen weer afgelopen is), Overspel, maar ook de Belgische politie serie Code 37 (ook helaas afgelopen nu op de NL. zender dan), maar ik kijk ook naar andere programma`s hoor, zo is momenteel SYNdroom van Johnny de Mol een schitterend programma, hoe hij mensen met een beperking blij maakt, daar geniet ik gewoon van. Maar zet voor mij a.u.b. niet Geer en Goor aan dan ga ik over mijn nek, zo`n een afgrijselijk programma met die misselijke lachjes van hun of Goede tijden.

Nee, waar ik dagelijks naar kijk is toch wel het Journaal, het liefst rtl4 en het gewone NL. journaal want ze hebben vaak toch een andere inhoud, oké ze zenden ook bepaalde dingen hetzelfde uit, dat kan ook niet anders, maar zonder journaal kan ik niet, natuurlijk ook het journaal van L1, dat kijk ik ook heel graag, meestal om half 7 s`avonds. Maar sinds we glasvezel hebben (vorige week)kunnen we veel meer regiozenders bekijken dus in principe kan ik nog meer journaals bekijken , maar dat doe ik nog maar niet.

Dus vanmorgen het journaal maar even gefotografeerd op Nl 1. (herhaling van meen 9 uur).

Ben vanmorgen ook op advies van Ciro naar de ergotherapeut gegaan, om dingen in het huishouden waar ik tegenaan bots te bespreken. Nu moet ik 2 weken opschrijven waar ik zoal tegenaan bots in het huishouden, zodat zei dan kan gaan kijken of er aanpassingen/ hulpmiddelen nodig zijn. Dus wie weet kan ik straks weer zelf ramen wassen. Want die zijn behoorlijk vuil en zeker aan de buitenkant, wordt koken weer makkelijker etcetc. Zei vond ook dat ik zelf genoeg rustpauze`s inlasten, dus daar hoefde ze niets mee te doen, maar dat doe ik ook anders kom ik mezelf tegen. Kan de huiskamer wel in 1 keer stoffen, met het resultaat dat ik minimaal 1 dag uitgeschakeld ben en met een beetje pech langer, dus verdeel ik dat over de dag. Nu gaan kijken wat dit me oplevert. Hoop genoeg.

Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Onze smaak wat betreft tv programma's komt aardig overeen. Flikken Maastricht, journaal en actualiteiten.... maar a.u.b. geen soaps!!!
    Ik zag bij José, dat je mijn foto's had gemist. Ik heb ze op Facebook gezet. Gaat wat snellen dan op mijn blog...

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Yvon, hoop dat je wat hebt aan de ergotherapeut!
    Meestal geven zij goede suggesties!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop het ook, over 2 weken weet ik weer meer dna dat ik nu weet

      Verwijderen
  3. Ook absoluut geen soapfan hier!! Johnny de Mol is zeker goed bezig, mooie, leuke programma's SYNdroom is geweldig, maar waar is de Mol vind ik ook leuk om te kijken.
    Trouwens tegenwoordig vind ik het nieuwe programma van Humberto Tan - RTLLate-Night ook wel een aangename dagafsluiter, beter dan Pauw en Witteman moet ik zeggen.
    Ach soms is er van alles tegelijk op en soms geen kl*** ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vindt het zo balen dat humberto tan zo laat komt want het is ook nog eens een kei goeie presentator.

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...