dinsdag 19 november 2013

November fotodag #19

Oeps, vergeten in te plannen, dacht er net aan. Dag 19 alweer, dit was even een moeilijke maar weet er toch wel weer wat op te verzinnen. iets te geks / geweldigs. Tja, wat neem je dan, wilde eerst mijn nieuwe coup en haarkleur tonen, maar ik heb eigenlijk iets wat veel geweldiger is om te laten zien dat vindt ik althans.
Ik hoor jullie denken wat is nu weer voor dorigheid op die foto, nou gewoon de takken van een kastanjeboom die bij onze achterburen in de tuin staat en als je goed kijkt zie je de nieuwe knoppen er al in zitten. Dat vond ik eigenlijk wel heel geweldig. Heb de foto heerlijk ingezoomd. Gisteren nog wel enkele leuke foto`s van oa een merel in diezelfde kastanjeboom, de haan op de kerktoren die zo voor het grijpen is gemaakt. Niet dat mijn camera nu zo professioneel  is, is gewoon een compact camera maar met een mooi zoom bereik, dat dan weer wel. Heb gisteren ook nog wat leuke foto`s van de herfst gemaakt, van de bomen rij die aan de franciscanessenstraat staan, mooi in hun herfstkleuren, jammer dat de zon gisteren en vandaga niet erop schijnt dan had ik de mooie Indian Summer gehad.

Foto Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon wat lees ik een nieuwe coup????? En dan laat jij deze takken zien !!!!! Nou ja het is wel een leuke foto.en ja de knopjes zitten er al weer in.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte takkefoto!!! (grapje natuurlijk ;-))
    Helaas is de zon niet meer zo in de buurt, alhoewel hij vanochtend wel heel fel op kwam, maar het grauw overheerst :-(

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...