zondag 3 november 2013

November fotomaand dag 2 en 3

Gisteren wegens omstandigheden niets gedaan, dus vandaag dag 2 en 3 samen, kan ook.

Dag 2 een kleur.

Dat is niet zo moeilijk voor mij . Ik ben dol op kleuren, om mee te scrappen, stempelen, met scrappen en stempelen heb je altijd veel kleuren om je heen. Daarom kies ik voor de kleur in huis op de muren, in de woonkamer is dat een grote muur oud blauw, in de keuken heel contrasterend knalrood, op de scrapkamer hebben we de muren zo gelaten als ze waren toen dat Dylan uit huis vertrok, namelijk 2 muren wit en 2 antraciet (wat ik dus ook heel mooi vindt), maar de kleur waar ik voor kies is van onze slaapkamer en die is aubergine, (al komt hij op de foto niet zo mooi over) heb voor deze kleur gekozen omdat die kleur ook in onze gordijnen zat en ik het een geweldig mooie kleur vindt helaas, beginnen onze hoeslakens in die kleur te slijten en nu kan ik die kleur hoeslakens nergens meer vinden,
heel jammer.

Dag 3 is ontbijt, dat doe ik dus trouw iedere morgen en meestal met een grote kom vanille optimelvla, soms afgewisseld met magere yoghurt erdoor en 1 lepel cruesli, maar de laatste tijd is het meestal gewone vanille optimelvla, de gewone vanile vla vindt ik niet eens lekker meer die is zo vol van smaak. Maar eet dan ook al heel wat jaren optimelvla (nee, ik wordt er niet door gesponsord, maar dit is de lekkerste vla die er is, soms varieer ik eens met caramelvla voor een andere smaak, maar deze gewone ordinaire vanille heeft mijn voorkeur)

Oeps, nu zie ik wat ik op de verjaardagskaart voor mijn zus ben vergeten er een tekst stempel bij te zetten van gefeliciteerd of zoiets. Dus nog niet zo fit als ik dacht te zijn. daarom vond ik hem ook zo kaal, maar ik wist niet wat erbij moest. Ja, nu dus wel, maar mijn zus heeft haar kaart inmiddels ontvangen, dus er is nu niets meer aan te doen.
Foto/Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Ik vindt de kleur op de muur mooi Yvon en dat schilderij steekt er mooi bij af. Ik hoop dat je de bijpassende hoeslakens nog vindt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur!!! Heel warm.
    Maar een gruwel van een ontbijt hahaha, sorry die optimel vind ik zo waterig en smakeloos. Ben dan ook sowieso geen toetjesmens (of het moet chocomousse zijn ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vindt dus de volle puddings om te gruwen, deze is ook beter voor mijn darmen, vandaar en daar schud ik meestal een liter van per dag weg (in mijn keel dan)

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...