donderdag 21 november 2013

November fotodag #21

Dag #21, Wat had ik aan vandaag nou dat begon gisterenavond dus al mijn pyjama, ik kan niet zonder zo`n ding aan slapen. Van deze heb ik er 2 omdat deze zo lekker zitten en ze zijn dus ook echt aan het slijten, (heb ook nog 1 nieuwe in de kast liggen, maar die is nog niet zo, lekker uitgeleefd) dus die heb ik nooit aan, daarbij is de stof ook iets minder dan deze, hij zit gewoon niet zo lekker. maar stel dat er onverwachts een dokter bij me aan bed zou staan denk dat ik dan toch ff door de grond zou willen zakken met deze tot. Maar ik kan nu eenmaal heel slecht van deze pyjama afscheid nemen. Ja, ben heel erg weet het.

Dan nog wat mooie foto`s die ik gisterenmorgen heb gemaakt voordat het grauw werd, lekker de zon in de mooi verkleurde bladeren, mooie wolken, wat wil je nog meer.



 Mooi ook hoe die blinkende haan op de kerktoren staat te pronken  en dan die wolken erbij, schitterend, maar ja de wolken blijven me boeien.

Foto Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Zelf ben ik niet zo'n pyjamamens, maar het gevoel van niet weg kunnen gooien is mij zeker bekend!! Als iets lekker zit dan vind ik dat zonde!
    En inderdaad een nieuw iets moet eerst eens ff geleefd hebben voor het lekker zit, en tegen die tijd is het meestal alweer aan vervanging toe.
    Zo draaien we dus in een cirkeltje!!
    Mooie foto's weer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...