zondag 10 november 2013

November fotomaand dag #10

Dag 10 van de november foto maand, iets waar je niet zonder kan of wilt leven. Tja dat is dan weer heel makkelijk als je kinderen hebt. Dan kies je natuurlijk voor je kinderen, hoe voor de hand liggend dit ook is. Natuurlijk plaats ik wel een foto van hun maar ik ga toch even verder met mijn gedachte. Dus iets wat niet van vlees en bloed is zal ik maar zeggen. Mijn geliefde kinderen Amy en Dylan.


Tja, waar kan ik echt niet zonder, (buiten Amy en Dylan dan), ik ga voor ons kleine tuintje waar ik zo van kan genieten, ieder jaargetijde weer, maar het liefst als het weer mooi genoeg is om buiten te genieten. lekker in de tuinstoel, flesje water en een goed boek erbij, dat is toch heerlijk.
Heb de foto`s vanaf de achterdeur gemaakt in 3 stappen, zodat je ons postzegeltuintje in zijn geheel kan bekijken. Er staat veel bamboe in die in de winter, tenminste lekker groen blijft, dat was voor mij een pre omdat de tuin zo klein is. 2 leibomen, maar daar vergeet ik de naam steeds van het is iets met chinees en hij lijkt ook wel op een beuk, want een groot gedeelte van het blad blijft er in de winter aan, bruin verkleurd dat wel, maar dat geeft toch meer sfeer aan een boom dan helemaal kaal.



Foto Groetjes Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto van je kids, het medaillon van gisteren vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve woorden over je kinderen, Yvon. Zoals het hoort bij een echte moeder :)
    Kan me voorstellen dat je geniet in je tuintje, het ziet er ook erg gezellig uit! En wat zie ik, jij hebt ook een vijver!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, voor beide lieve opmerkingen. En jawel, hoor ook in ons postzegeltuintje hebben we een vijver. We hebben eigenlijk al denk zo`n 20 jaar een vijver begonnen met stenen met water en het werd steeds groter. Op deze na omdat de tuin kleiner is dan ons vorige huis, maar een vijver geeft me rust.

      Verwijderen
  3. Iets met Chinees? Babi Pangan??!!! (Grapje ;-))
    Zonder gekheid, mooie foto van Amy en Dylan!
    En je tuintje ziet er keigezellig uit.
    Een tuin hoeft niet groot te zijn, als je je maar thuis voelt en kunt genieten is het een tuin in grootsheid!

    Fijne (waterige) zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel lekker voor ene keertje maar mijn zelfgemaakte bami van vrijdag was lekkerder, kan de chinees niet aan tippen.

      Foto is van de reportage bij de boortoren.

      Verwijderen
    2. Ja dat kon ik me nog net herinneren van de Boortoren, Alzheimer light heb ik gelukkig nog maar ;-)
      Ik had het over de naam van de chinese boom trouwens :-P

      Verwijderen
  4. Het mag dan klein zijn je tuintje maar wel gezellig en heerlijk zo'n overdekt pleje. Zo kan je ook met slecht weer buiten zitten. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...