dinsdag 26 november 2013

November fotodag #26

Tja, waar maak je iedere dag gebruik van, dat doelt ook een beetje op de foto vraag van dag 26. Een kijkje in een keukenkastje. Daar gaan de deuren of lades vaak genoeg van open, iedere dag weer. Heb gekozen voor mijn mooie blauwe kastje (van een oom van mij geweest stond in de varkensstal op Staat toen we daar het huis kochten, heeft hij alles laten staan dus ook dit pronkstuk de rest was bagger en daar was de container blij mee.

Dan nog wat mooie luchtfoto`s van gisteren, volgens mij heb ik zowat alle soorten wolken gezien, die dag, van donker naar licht, weer donker etc.
Op de bovenste zelfs twee straaljagers ipv 1, weer wat anders moest wel weer snel zijn . Dus José misschien ben ik toch wel een straaljager. Wie weet.

Deze luchten vond ik gewoon schitterend ze zijn op een 10 minuten ongeveer genomen, schitterend kleurenspel.



Foto Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kastje, leuk dat je dat nu in je huis hebt! Ja, die luchten waren hier ook heel wisselend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kastje!!! Mooie herinneringen aan denk ik zo :-)

    Ja die luchten zag ik ook, maar toen had ik mijn post al geplaatst volgens mij..
    Eigenlijk had die opdracht vandaag moeten zijn, ik zag vanmorgen weer een ultieme zonsopkomst! Maar ja, shit happens ;-)
    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die zonsopkomst zag ik vanmorgen ook as er vroeg uit na een te korte nacht, omdat ik om 10 voor 9 moest fitness, vandaar dat ik hem zag, maar helaas niet zo goed als jij denk ik ik kijk tegen de huizen aan

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...