zaterdag 23 november 2013

November fotodag #23 en mijn nieuwe inktkastje

Chips, ben wat laat vandaag, gisteren niet meer aan gedacht want normaal plan ik de foto`s 1 dag van te voren in. Maar bij deze dan toch een foto.  dag 23, iets zwarts. Tja, er is zoveel zwart maar ik ga vandaag voor een onmisbaar ding voor mij, aangezien ik best veel foto`s maak en bewaar (ook van onze dochter Amy, maar goed ook hé Amy, kan nog van pas komen dat mam veel foto`s wil, haha). Kies ik vandaag voor mijn externe HD die lekker zwart is.

Gisteren heeft mijn manneke hard gewerkt aan een kastje voor mijn SU inkten, de stapel begon om te vallen dus ik zocht een kastje, aangezien de toren van SU niet pasten op deze plek, waar de inkten moeten komen te staan uit de zon dus. 
Dit is wat hij ervan gemaakt heeft, momenteel heb ik er 24 in deze rek passen er 48, helaas kon hij niet hoger worden anders was het 52 doosjes, maar kan er altijd ene kleinere versie langs laten maken. Zoiets maakt die handyman van mij. ben er super blij mee, Anja de jouwe komt eraan maar dan voor de distressinkt.
Foto Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Ja, wel fijn zo'n extra harde schijf. Ik bewaar veel op memory-sticks, en dan maar hopen dat zoiets lang mee gaat. Wat ik echt niet kwijt wil, laat ik voor de zekerheid maar afdrukken....
    En jouw manneke heeft je erg verwend!! Wel fijn, zo'n paar handige handen in huis.

    Nog een fijne zondag,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heerlijk zo`n man ik bedenk en hij voert het uit, haha, Hij heeft eerst kastjes gemaakt voor mijn distress inkten maar daar deed ik heel weinig mee ne heb er heel veel van verkocht incl 2 opbergtoren, maar nu kwam Anja er nog 1 tekort dus is Johan meteen ook die gaan maken maar nog niet klaar, dus weer veel stof in de garage van het freezen.haha och houdt hem van de straat zullen we maar denken.

      Verwijderen
  2. Pff, ik zie dat ik achter loop met lezen.
    Handig inderdaad een externe! Ik heb ook altijd een stick bij de hand moet ik zeggen, muziek en foto's staan op de externe en teksten op stick, dat zijn maar kleine bestandjes ;-)

    Wat een gave kast!! Echt super!!

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...