vrijdag 22 november 2013

November fotodag #22 en muzikale vrijdag #38

Dag 22 alweer van deze fotodagen, schiet weer lekker op. Dit is een vrij moeilijke opdracht vindt ikzelf dan. Iets waar je dankbaar voor bent. ben voor zoveel dingen dankbaar, bv zoals de mensen die me tijdens de loodzware revalidatie gesteund hebben en dan met name ook Johan die wat meer in het huishouden deed. Dankbaar dat ik leef al is het niet altijd makkelijk met mijn beperkingen. dankbaar dat Amy en Dylan goed terecht zijn gekomen (je hoort gewoon zoveel tegenwoordig). Dankbaar voor al die lieve mensen om me heen. Dankbaar dat mijn vader en moeder me dit leven hebben gegeven, al was het niet altijd geweldig om klein te zijn, met diverse ziekenhuis opnames, vakantie`s die voor mij daardoor niet doorgingen, maar dat zijn dingen die ik gelukkig ook kan vergeten.

 Ik ben gewoon dankbaar dat ik leef en in de tijd van NU, niet dat het vroeger slecht was, maar anders. Alleen al als ik kijk naar bv de gezondheidszorg, dat is al een hele vooruitgang en dan niet speciaal doelend op mij maar wat ze tegenwoordig zoal niet kunnen. (helaas nog niet voldoende tegen bv kanker, hartinfarcten, noem maar op maar ze kunnen echt al veel.

Daarom even een foto uit de oude doos, van toen ik klein was, daarmee wil ik dus zeggen dat ik dankbaar ben dat ik leef.

Vandaag is het 2de hemellichaam aan de beurt met deze muzikale vrijdag, namelijk de maan.
Nou zijn er heel veel liedjes die over de maan gaan, dus dat zal niet zo moeilijk worden of het wordt zo moeilijk omdat er zoveel liedjes van zijn, haha.
Ik ga voor R.E.M  Man on the moon, gewoon omdat ik dit een heel mooi nummer vindt.

Muzikale Foto Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. oh wat een schattige foto Yvon, wat was jij een leuk meisje, zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het leven!
    Mooi hoe je het beschrijft!! En een hele leuke foto! Snotneus! ;-)
    REM is ook een mooie keuze, pff, ik had er wel honderd in mijn hoofd bij deze.
    Kan soms niet kiezen zoveel moois.

    Mooie post weer!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, geweldig nummer van REM, ben alvast voor volgende week aan het brainen, haha

      Verwijderen
  3. Leuke foto!! Met het verstrijken van de tijd, betrap ik me erop dat ik steeds meer aan mijn jeugd, vroeger thuis, denk..... Misschien omdat mijn ouders er beiden niet meer zijn???

    Gr, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vaak alleen via foto`s, dat ik echt bewust terug denk aan de leuke dingen uit mijn kinderjaren.

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...