zondag 1 december 2013

De peel in brand en 2 SU kaarten

Ik zeg wel de Peel in brand, maar de Peel ligt aan de andere kant van Nederweert, maar toen ik deze foto`s vanmiddag maakte moest ik wel aan dit liedje van Rowen Heze denken. De foto`s zijn rond 4 uur en iets later gemaakt. Kon het weer niet weerstaan. hoop dat de luchtfoto`s jullie nog niet vervelen. Zet hierbij het liedje van Rowen Heze op.


Hierbij het nummer van Rowen Heze, de piel in brand. Noem het even de muzikale maandag.

Gisterenavond, nog 2 Stampin Up kaartjes gemaakt, lekker Cas.

Gebruikte materialen: wit cardstock, Island Indigo cardstock. De volgende stempelsets, Gorgeous Grunge, Perfectly Penned en Itty Bitty Banners, verder de volgende inkten island indigo en Pool Party. Afgewerkt met een stuk gaasje wat nog op mijn werktafel lag en wat rhinestones en pearls van kaisercraft.

Creatieve Foto Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Oh wow, weer hele mooie plaatjes!! Je krijgt er geen genoeg van he??!! ;-)
    Ik heb ook altijd meteen dat er een liedje door mijn hoofd flitst als ik iets zie, toch muziekjunks dus :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...