zaterdag 21 december 2013

kerstboeket, kerstsfeer hoekje en leeshoekje

Zo, vanmorgen iets voor 9 uur stond ik al bij de bloemenkraam op het pleintje. Staat er iedere zaterdag en heeft geweldige bloemen die lang staan en voor een lage prijs. heb me te buiten gegaan aan een geweldig boeket had ook geen prijsafspraak gemaakt, maar het was niet zoveel dat ik achterover viel, dat scheelt.Toen bij thuiskomst een passende vaas moeten zoeken, zo groot was het boeket. Nu dus een vaas genomen die ik nog nooit gebruikt heb, om bloemen in te zetten want deze vaas staat altijd voor de sier ook vanwege zijn aankoopbedrag destijds. maar heb nu eenmaal een tik van glas waar roos in zit of helemaal rood is.





Dit is het kerstsfeerhoekje maar nu met al veel karaten in de kast, staat zo gezellig.

Dit is dan mijn nieuwe leeshoek, nu dave zijn stoel terug heeft , ben ik op MP gaan speuren en vond deze gave leren stoel in mijn kleur en hij zit super lekker. Niet duur en was in weert te koop dus ook vlakbij, ben er helemaal blij mee laat nu de voetbal wedstrijden maar op tv komen kan ik me terug trekken in dit leeshoekje.

Afgelopen woensdag, waren we (Dorine en ik) naar Maaike geweest in Wijchen waar we met enkele lieve meiden samen waren, later op de dag nog heerlijk gehigh teat in Wijchen. had voor iedereen ene potje blauwe bessen jam gekocht hier van ene Ospelse teler, een leuk lapje bij gestempeld met ene lief gedichten erbij gedaan, zo weer ene klein cadeautje klaar, voor 4 lieve meiden. Moet zeggen heb mezelf ook een potje cadeau gedaan en wat is die heerlijk van smaak.
 Dit waren de potjes met bosbessenjam.

Hier zitten we dus aan die heerlijke high tea, bij Prikkers in Wijchen, wil er ook wel eens gaan lunchen Maaike , lijkt me ook me ook heerlijk met dat oerbrood.


 Fijn weekend iedereen, Liefs Yvon...

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boeket en gezellige sfeerfoto's, Yvon! Ik zie mijn kaartje in je kast staan, leuk! Geniet van de feestdagen en ik wens je nogmaals een fijn 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk staat die in de kast, maak deze kastjes ieder jaar leeg voor de kerstkaarten staat zo gezellig.

      Verwijderen
  2. Gezellig hoor Yvon met je vriendinnen zo'n leuk uitje en gaaf die potjes
    met tekst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit Yvonne, je kerstsfeerhoekje en ook die high tea natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk sfeervolle post is dit! Ziet er allemaal mooi/prachtig en gezellie uit!!
    Al het goeie komt uit Ospel, dus ook de jam ;-)

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij pech dat je van origine niet uit Ospel komt haha, geintje je bent er goed ingeburgerd dat scheelt.

      Verwijderen
  5. wauw, Yvon wat ziet dat er lekker en gezellig uit en wat een schitterende bloemen, en die stoel, gaaf zeg, ik ga ook eens op MP speuren, ik wil ook zo graag nog wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er staan op MP vaak super mooie stoelen banken etc, kwam op dit idee omdat mijn zus er 2 banken had gekocht, hele mooie lederen banken en ook niet duur.

      Verwijderen
  6. Ziet er goed uit Yvon de kerstversiering.Gezellig. ;)) En heerlijk die High Tea, ;) Leuk zo'n dagje met je vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...