maandag 2 december 2013

Ik wilde het niet, maar deed het toch en een prijs gewonnen

Ik wilde vandaag geen luchtfoto`s plaatsen , maar ja dan zit je boven en zie je je kamer mooi kleuren, dus kon ik het niet weerstaan om nog enkele luchtfoto`s te laten zien. Toen zag ik nog wat vliegtuigen met hun mooie strepen en op een foto staan nog wat vogels dat maakten deze foto`s helemaal compleet.







En vanmiddag zag ik op het blog van Rosalien dat ik een super leuke prijs had gewonnen. Ben er rezue blij mee bedankt Rosalien.


Foto Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. proficiat Yvon, wat leuk en wat een mooie CAS kaartjes heb je nog weer gemaakt, leuk hoor en die luchtfoto's, ze blijven schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fascinerend hè, dat je vanaf hetzelfde standpunt steeds weer nieuwe dingen waarneemt.... weer mooie plaatjes!!

    En nog gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's Yvon en wat gaaf dat je die prijs van Rosalien hebt gewonnen veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...