zondag 15 december 2013

Gestempelde CAS kerstkaarten

Zeer snel te maken voor als de tijd dringt. Neem een setje stempels en wat inkt, eventueel wat lint en rhinestones. zelf heb ik gebruik gemaakt van de stempelset van kaisercarft Turlte Dove een set van vorig jaar maar een die altijd gebruikt kan worden. Jaar in jaar uit.
De eerste kaart zijn gewoon de kerstballen gestempeld met 3 verschillende kleuren inkt en daarna met een fine liner een stippellijntje getekend. De tekst erop gestempeld en afgewerkt met rhinestones silver.


Voor de tweede kaart heb ik de kerstboom van deze set gebruikt en een keer afgedrukt en daarna nog enkele malen afgedrukt, maar dan eerst op een kladje en dan op de kaart zodat je een zachtere boom krijgt. Het is dan meer het effect of er meerdere bomen staan. ook deze tekst stempel komt uit de set, afgewerkt met een lintje en wederom silver rhinestones.

Dit was het ener laatste designwerk voor ScrapPlezier, de 24ste komt er nog de nieuwe kaartenchallenge op te staan en dan ga ik me richten op eigen scrapwerk, want dat schoot er vaak toch bij in. Komt ook wel door de revalidatie, maar ik wil weer meer tijd hebben om voor mezelf en zonder de druk van het moet klaar.

Creatieve Groetjes Yvon..

3 opmerkingen:

  1. Super wat een pracht kerstkaarten heb je gemaakt Yvon.
    en zo te lezen zijn ze snel klaar. De onderste kaart lijkt op een kaart die ik mocht ontvangen en vind ik ook erg mooi.
    Dank je wel voor je kaart.
    Fijne dag engroetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze, Yvon! Voor de ballenkaart, heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie CAS kaartjes en inderdaad simpel, maar heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...