donderdag 12 december 2013

Nog 2 kerstkaarten en luchtfoto`s

Tja, dacht dat ik er was maar heb een foutje begaan heb kaarten gepost bij postnl, die ik heir in de bus wilde doen en 2 die ik persoonlijk af wilde geven. Want kan  ze nergens meer vinden op mijn kamer dus ik vermoed dat ze gisteren met alleen de naam erop gepost zijn, zonde van de postzegels waren er minimaal 5 maar kunnen er ook 6 zijn. daaraan merk dat ik te druk ben in mijn hoofd, maar dat komt wel weer goed als de rust hier is weder gekeerd. Dus net maar 2 nieuwe gemaakt laat ze meteen meedoen aan  Cas on sunday.
Dit is mijn CAS inzending.


Deze heb ik nog gewoon gemaakt.

Verder nog enkele foto`s van de mooie lucht van half 5, vandaag. Was volgens mij een Belgische piloot want die liet een spoor achter zodat hij straks de weg terug kan vinden. Kunnen alleen de Belgen.
  
Creatieve Foto Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Such wonderful cards!! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend ik vind die bovenste echt een topper en mooie luchten weer bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Yvon en vooral de bovenste met ster.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaartjes Yvon en prachtige foto's weer. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super weer! Allebei natuurlijk ;-)
    Goh, volgens mij liep ik achter met lezen! :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...