dinsdag 10 december 2013

Zo de kerstkaarten kunnen gepost worden

Vanavond de laatste kerstkaarten gemaakt, kwam er toch nog best wel wat te kort dus even de productie knop aangezet en wat ik normaal niet, doe heb ik nu dus wel gedaan. Een stuk of 8 dezelfde kaarten gemaakt dus echt productie, (sorry). Anders had ik ze niet voor kerst kunnen sturen. Maar ze zijn klaar en worden morgen gepost.
De eerste twee kaarten heb ik gisteren nog gemaakt en de rest vanavond.
 Deze is gemaakt met stempeltjes die ik vorig jaar op een scrapweekend meen van Anja heb geleend. Ze blijven mooi vooral die herten.

 De grote stempel, let it snow, is al een oudje van Penny Black die blijft mooi, de sneeuwsterren er omheen zijn van Stampin Up. Net als alle inkt.

 Deze is helemaal Stampin Up, helaas deze stempel te weinig gebruikt, komt omdat ik zo onder de indruk was van de Mosaic Madness stempelset, dus komend jaar eerder beginnen met kerstkaarten maken.
Deze lijkt op de massaproductie hieronder, maar kwam als ik zo door zou gaan met de rhinestones in de knoop (lees tekort).
Dit is mijn stapeltje massaproductie, maar even goed mooi, lekker CAS ben er dol op.

Creatieve Groeten Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Yvon en zo schiet het nog lekker op.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zijn ze massa geproduceerd ze zien er goed uit! Met die SU spullen kun je toch prachtige cas kaarten maken zeg! Die snowflake is echt de mooiste die ik ooit gezien heb qua stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtboom zo gestempeld Yvon!

    groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Godsamme, je bent echt productief geweest!! Mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...