zondag 8 december 2013

Enkele CAS Kerstkaartjes

Ondanks dat ik me niet happy voel toch een kaartje gemaakt, lekker CAS komt natuurlijk omdat mijn hoofd wat overloopt. Met dit kaartje doe ik mee aan het SU-per challenge blog, wat een leuke kleuren opdracht was. Maak een kaartje met de kleuren Pear Peaz, Crumble Cake en Strawberry Slush, nu heb ik Rosalien gevraagd om een kerstbal te stempelen met Strawberry Slush want die had ik niet ook niet in papier, gelukkig had ik dus wel de andere kleuren als Cardstock en ik heb gestempeld met Wild wasabi en Sahara Sand, deze kleuren leken het meest op de gebruikte kleuren en zo met het goede cardstock zie je bijna geen verschil.


Nog ene CAS kaartje voor de challenge van CAS-ual Fridays, maak gebruik van een boom op je kaartje. heb de kerstboom van Kasiercraft gebruikt en die een keer goed afgedrukt en 2 keer heel lichtjes aan de linkerkant erlangs, voor ene subtieler effect.
Stempel Groetjes Yvon...

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer mooie kerstkaarten Yvon en die kunnen deze week al wel op de post.

    Groetjes, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Yvon! daar zullen de ontvangers blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, both cards are just lovely! Love the dots on your tree, and how it goes off the edge of your card. Thanks so much for joining the CAS-ual Fridays Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi Yvon, leuk met die uitstekende kerstbal, knap gemaakt weer die CAS kaartjes, echt jouw ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind CAS kaartjes altijd erg leuk. Leuk gedaan met de gorgeous grunge achtergrond en de kerstbal. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Gr. Yvonne Neefjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Ben gek op CAS kaartjes ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are both VERY pretty cards! Thanks so much for playing along with us over at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zien er weer super uit!!!
    Vind het altijd zo mooi die CAS kaartjes... maar zelf lukt het me nooit.... verre van eigenlijk... lol
    Bedankt weer voor het meedoen!
    groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke CAS kaartjes, ook ik ben hier fan van ;-)

    Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenges.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable card! I love all the pretty details!!!
    Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays :)
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...