vrijdag 20 december 2013

Muzikale vrijdag #41

De ener laatste muzikale uitdaging van dit jaar staat natuurlijk in het teken van kerst. Wat is je favoriete kerstplaat aller tijden. Dat is Band Aid een groep bestaat uit diverse artiesten, ontstaan in 1984 uit liefdadigheid om de hongersnood in Ethiopië te bestrijden. Enkele artiesten zijn Bob Geldof, Freddy Mercury, Sting, Phill Collins en nog vele andere. Dit is voor mij de mooiste kerstplaat die er is. Do they know it`s Christmas.

Muzikale Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. ja dit is echt een klassieker, leuk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik was de mijne vergeten, dit is inderdaad een classic, maar voor mij begint de kersttijd altijd pas als ik op 3FM Chris Rea naar zijn autosleutels hoor zoeken en dat hij dan naar huis rijdt ;-)
    Driving home for X-Mas dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Chris Rea is ook geweldig er zijn zoveel geweldige kerstliedjes dat ik deze lastig vond

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...