vrijdag 13 december 2013

Wederom een kerstkaartje

Met mijn nieuwe set thinlits, van Stampin Up, nooit verwacht dat ze zo super zouden zijn geweldig gewoon, ben er verliefd op en het leukste is dat ik de andere set laatst heb gewonnen. Yeahhh.
Heb gebruik gemaakt van het mooie papier Winter Frost, zo mooie kleuren en natuurlijk als basis mijn favoriete kleur Island indigo. Verder mijn nieuwe witte inktdoos gebruikt en geembost met transparante embossingpoeder. Kortom dit is mijn kaartje geworden.

Creatieve Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Wow, mooie kleuren!!
    Ik ben een paar jaar geleden gestopt met kaarten sturen, ik geef het liever aan iemand die het hard nodig heeft ;-)
    Maar je maakt er ware kunstwerkjes van!
    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuur alleen naar leuke mensen kaarten, haha nee geintje ik doe op 2 forums ook altijd mee met kaartenswaps super leuk om te doen moet je wel zelf kaarten maken natuurlijk. vandaar de productie

      Verwijderen
  2. wow, wat een mooie weer Yvon, leuk met dat opengewerkte rondje, staat heel super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaaayyyyy! Ik schaar me dus tussen de leuke mensen. ;-)
    Dank je wel voor de prachtige Kerstkaart!!!!!!!
    Net pas post gezien anders had ik het er eerder bij gezet!

    THX!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...