vrijdag 6 december 2013

Muzikale vrijdag #39

Wat laat vandaag normaal plan ik de blogberichten ruim van tevoren in maar was het vergeten. Mara het is nog steeds vrijdag dus heb nog wel wat uurtjes te gaan voordat deze vrijdag om is. Terwijl ik dit typte snel mijn camera gepakt want er kwam een helikopter over gevlogen en dat samen met de mooie lucht die er toen was was dat een plaatje waard.


De muzikale vrijdag gaat vandaag over de hemel, het eerste nummer wat er in me op kwam tears in heaven, maar die heb ik al eens gehad dus daar gaan we nu maar niet voor. Alhoewel dat echt mijn hemel liedje is. Dus even nadenken want er zijn zoveel mooie nummers gemaakt over de hemel/ heaven, ook een schitterend nummer van live (heaven) maar zag dat José dat schitterend nummer al gekozen had dus ga ik toch voor wat anders. Hbe dit nummer van Bruno Mars gekozen omdat ik het zo`n vrolijk nummer vindt "locked out of heaven".
Foto Muzikale groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooie luchten weer Yvon, schitterend hoe je dat toch steeds weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schandalig, zelfs deze had ik nog niet gelezen!!!
    Bruno Mars is om op te freten ;-) En locked out of heaven, gaaf, als je niet de hemel in mag, dan is dat een gemis voor het hemels volk naar mijn idee ;-)
    Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...