vrijdag 13 december 2013

Muzikale Vrijdag #40, kaartje en nieuwe SU spulletjes

We zitten alweer aan de 40ste muzikale vrijdag van dit jaar. Super leuk om te doen, dus we (José en ik gaan ook in 2014 gewoon door met deze muzikale vrijdagen. We zijn al aan het brainen over vragen, dus mocht jezelf een leuke vraag hebben mag je hem in het bericht erbij zetten, wie weet komt hij dan komend jaar voorbij.

Vandaag is de muzikale uitdaging ene liedje met je naam erin. Toevallig hoorde ik enkele maanden geleden best wel een mooi liedje op de radio en vroeg nog aan Johan van wie dat het was, gelukkig wist hij dat. Misschien zijn er wel leukere liedjes over mijn naam, maar vod dit wel heel mooi omdat er ook echt gezongen word Yvon ipv Yvonne. Officieel heet ik trouwens Ivonne, zo staat het bij de burgerlijke stand, maar op mijn geboortekaartje hebben mijn ouders Yvonne laten zetten, maar zelf vindt ik Yvon mooier klinken dan Yvonne. Dus ik noem me al denk een jaar of 15 Yvon, ipv Yvonne.

Dit liedje gaat trouwens over Yvon Jaspers en aangezien ik ook nog eens graag boer zoekt vrouw kijk en er een mok, kommetje en koekjestrommel van heb, past dit gewoon bij mij.

Dus zal ik meteen nog wat leuke plaatjes van Yvon laten zien. Ten eerste een LO uit 2008, de foto is ietsjes ouder, haha.



Gisteren vroeg in de avond nog dit kaartje gemaakt met thinlits uit de set die ik gewonnen had bij Rosalien en natuurlijk met een nieuwe stempel (zie hieronder) met deze kaart wil ik meedoen aan het SU-per challengeblog. Was deze keer een zeer leuke bruikbare sketch. Vindt de kleur niet echt mooi overkomen is Calypso Coral.

Vergat gisteren nog wat nieuwe stampin Up spulletjes te laten zien die ik woensdag binnen heb gekregen en die fellow die op de mat lag bijna op zijn hoofd kreeg. haha die sukkel.Leuk kaartje van Rosalie erbij en binnen in een vlaggetje met washi tape. 3 inktdozen de bovenste is de witte van SU en de nieuwste Valentijn stempelset, zag meteen veel mogelijkheden met deze set.


Nog 2 mooie vorst foto`s genomen rond half 11 van het dak van de aanbouw, hier.

 Met de walnoot die een vogel eens verloren is.

 Muzikale Creatieve Groetjes YVON...

7 opmerkingen:

  1. leuk dat liedje en leuk die Yvon spulletjes, ik volg ook altijd BZV, zo heerlijk. Mooie SU spulletjes heb je er weer bij en je kaartje vind ik zoals altijd weer top! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, oh, als ik aan mooi wark denk denk ik meteen aan hun liedje "in de blote kont", absoluut niet mijn ding qua muziek, maar moet er wel altijd hard om lachen. :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart weer Yvon. En leuk zo met die muziek en dingetjes over Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Ik vind het ook een heel bruikbare sketch en zo leuk om te zien wat iedereen er van maakt. Super dat je meedoet met de challege. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Yvon en de layout mag er zeker ook zijn.
    Natuurlijk Yvon gewoon leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een mooie kaart gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...