vrijdag 1 februari 2013

Dag 15 Muzikale uitdaging

Dit is volgens mij de moeilijkste opdracht tot nu toe, want welk liedje gaat over mij?? Dus heb heel wat afgegoogled voordat ik het wist en kwam uit op Boudewijn de Groot met verdronken vlinder. Heb het liedje in het verleden wel eens gehoord, maar hier kon ik me het meest in vinden, voelde me er goed bij en het meeste klopt als een bus vandaar de keuze vandaag voor Boudewijn de Groot.

Dag 15 Een liedje dat jou omschrijft: Timur Perlin


Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon


3 opmerkingen:

  1. Super Yvon en dit nummer omschrijft mij ook. Maar ook vaarwel verleden van Nick en Simon. fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat mooi!
    Je hoeft inderdaad geen vlinder te zijn om te kunnen vliegen.
    Knap dat je met al je "ellendige pijnen" toch heel positief kunt zijn en het mooie in het leven waardeert en ervan geniet. Omdat je gewoon heel waardevolle mensen en dingen in je leven hebt die het "vliegen" wat makkelijker maken!

    #Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...