zaterdag 23 februari 2013

Het is weekend, DucthCardLovers #175, muzikale uitdaging #Yvon 1

Terwijl jullie dit blogbericht lezen kan je genieten van een leuk deuntje, was gisteren een plaatje aan het zoeken over weekeind en toen zag ik op you tube dit filmpje staan. Kreeg meteen goede zin. Dus wil  ik dit met jullie delen. Geniet van jullie weekeind.


Deze week is Ellen aan de beurt om een uitdaging voor ons te verzinnen en het was een super leuke, al was ik over mijn eerste kaart niet helemaal tevreden dus heb ik er maar 2 gemaakt.

Maak een MONOCHROMATIC kaart, d.w.z. een kaart in één kleur met verschillende kleurnuances.



natuurlijk is er ook deze keer weer een prijs te winnen, deze keer gesponsord door http://www.cutestampsandcards.nl/ je kan nog tot vrijdag 1 maart, 18.00 uur, meedoen met deze sketch via het DutchCardLovers blog.

Dit is mijn eerste kaart waar ik dus niet helemaal tevreden over ben, eronder staat mijn witte kaart met 2 tinten wit en witte embossingpoeder die ik dus veel mooier vindt.



 

Ga proberen om op zaterdag of zondag 1x per week een nieuwe zelfverzonnen muzikale uitdaging op mijn blog te zetten. heb er nl veel plezier aan beleefd. Deze week ga ik voor een liedje van mijn geboortedag. Lekker oubollig dat kan ik je zeggen. Na wat googelwerk kwam ik uit bij songfestival liedjes (niet meteen mijn muziekkeuze, maar verder kwam ik helaas niet dus of je zet het geluid uit, of je stopt het liedje of je luistert het af. Wat ik wel heb gedaan,net droge humor, dit liedje. Heb nog nooit van dit duo gehoord (en eigenlijk wil ik er niet teveel van horen) haha.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

7 opmerkingen:

  1. Grappig, ik vind je eerste kaart mooier! Niets mis mee! Maar zo zie je maar weer, smaken verschillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Yvon, ik vind je eerste kaart ook mooi maar de tweede idd beter!;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig die smurfen, erg leuk en wat leuk dat je elke week een muzikale uitdaging gaat plaatsen. Ik vind je beide kaarten mooi Yvon, maar met een lichte voorkeur voor de witte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dan hoor ik toch echt liever de Black eyed Peas versie, dan de smurfen;-)

    Ik vind die rode ook prachtig!! Geen verstand van technieken, maar hij ziet er naar mijn idee heel warm, liefdevol uit.

    Mooi liedje inderdaad;-) Ik zat ook meteen te googlen naar mijn geboorteweek, zal er een post van maken.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze allebei mooi, maar ik snap waarom je de tweede maakte, die vind ik ook mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch vindt ik je eerste kaartje ook mooi Yvon, Maar de 2e is ook mijn favoriet. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...