zondag 10 februari 2013

dag 24 Muzikale uitdaging en Forever My Love

Hoop dat ik hem nog lang niet hoef te laten draaien, maar weet al zeer lang, welke liedjes er op mijn crematie gedraaid moeten worden. De eerste is natuurlijk Eric Clapton met made in heaven, maar ja die is al voorbij gekomen, dus daarom ga ik voor nr. 2 Queen met The show must go on. Met andere woorden als ik dood ben "denk erom het leven gaat door."

Dag 24 Een liedje dat je op je begrafenis wilt laten spelen. Michiel Veenstra



Op het blog van ScrapPlezier staat weer een nieuwe sketch die je kan maken. natuurlijk is er ook een prijs mee te winnen, gesponsord door scrapPlezier. Je kan nog tot de 8ste maart je inzending op het blog neerzetten van ScrapPlezier. Dit is mijn uitwerking van deze leuke sketch. Met mooie strandfoto`s van deze winter met Dylan en zijn vriendin Caroline erop.




Gebruikte papier is van Kaisercraft  (chapter one collection), natuurlijk bij ScrapPlezier te verkrijgen.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

  1. show must go on is een prachtig nummer op zich en al hoop ik dat het nog jaaaaaaaaaren duurt voor het voor je gespeeld word vind ik het een mooie keuze

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en inderdaad wat mij betreft duurt dit nog jaren Yvon, Eric Clapton is ook zo mooi en natuurlijk Elton John, maar die was ook al voorbijgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lootje Yvon en mooie titel. uitgesneden met een snijmachine??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Show must go on inderdaad, er is leven na de dood van Freek de Jonge wou ik eerst al neerzetten, maar dat zullen sommigen wel niet echt waarderen;-)

    Mooi!
    (Internet was van het padje hier, dus late reactie sorry!)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...