dinsdag 12 februari 2013

dag 26 Muzikale uitdaging

Stil verdriet,  het is er wel, maar je ziet het niet. Het altijd aanwezige stille verdriet, zou willen dat het zou verdwijnen,  dan hoefde ik niet zo weg te kwijnen.
Stil verdriet,  laat me met rust, dat is alles wat ik vraag,  dat is toch niet zoveel, rust rust rust dat is wat ik wil.

O, wat is dit toch super leuk om te doen, nog enkele dagen en dan zit deze muzikale uitdaging erop. Jammer, maar denk dat aan alles een eind komt, dus ook hieraan.
Deze vraag is best wel lachwekkend want ik heb vroeger toen ik een jaar of 7 was (denk ik ) ooit orgelles gehad maar, dat deed ik meer vanwege het snoepje, wat we in de pauze kregen. Ging er samen met mijn zus heen en hoopte dan ook dat ik als eerste mocht beginnen des te eerder was ik weer thuis. Heb eigenlijk nooit echt de noten begrepen en denk dat ik ergens ben blijven steken bij kortjakje.... Zal dus maar een zeer korte versie laten horen, van dit iets toch wel gekke liedje.

Dag 26 Een liedje dat jij kunt spelen op een instrument: Domien Verschuuren


Muzikale Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. hihihihi ik zie ienieminie yvon al zitten :-)

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha!!! Ja das een goeie reden om naar muziekles te gaan, het snoepje en dan zo snel mogelijk naar huis! Geweldig deze!
    Die kon ik ook op orgel, naast Vader Jacob natuurlijk;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, ik kom niet verder dan de vlooienmars...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...