donderdag 14 februari 2013

Dag 28 Muzikale uitdaging, kaartjes en winnaar

Valentijnsdag, alleen de opdracht heeft er niets mee te maken. Moet zo wie zo even diep gaan nadenken ober deze opdracht, kan me niet herinneren dat ik een liedje heb waardoor ik me schuldig voel. Jeetje wat een opdracht. Kan me dus echt geen liedje bedenken, omdat ik me nergens schuldig over voel.
Ja, ik voel me wel schuldig, waardoor zal je je afvragen nou omdat ik bij deze opdrachten, voor zoveel mooie leuke nummers/bands had kunnen kiezen en ik die dus niet gekozen heb, dus vandaag 2 liedjes uit mijn jeugd waar ik goede herinneringen aan heb

Dag 28 Een liedje waardoor jij je schuldig voelt: Michiel Veenstra
Het eerste is van Blondie lekkere punkerd wat ik ook wel een beetje was in die tijd, de mensen staarden me altijd aan toen ik in mijn jeugdjaren  zat, lekker dwars, qua kleding en uiterlijk dan, heb helaas geen foto`s uit die tijd wat ik nu dus heel erg vindt, want wat zag ik er uit denk ik dan achteraf en zeker in het toen nog wel erg boerse Nederweert. Netpanty`s, leren minirok, band om mijn haren, sluitspeld door mijn oren, haha zie het zo weer voor me. (maar ja dat minirok kon ik toen wel hebben met mijn maatje 36) nu dus niet meer.

Mijn tweede liedje is van The Specials die ik ook een warm hart toe draag lekkere ska muziek, waar je blij van wordt en lekker op kan dansen.

wilde ook even kijken of het blog van Stampin up challenge al een nieuwe challenge erop had staan en wat zie ik, ik ben winnaar van de vorige challenge, super toch de winnende kaart vindt je hier. Ik doe ook niet snel mee aan een challenge dus dan is het super als je wint, maar de challenge`s van stampin up vindt ik super om te doen, niet vanwege de [prijzen maar omdat het zo mooi materialen zijn en als ik dan win is dat natuurlijk super mooi meegenomen, dat zeg ik heel eerlijk.

Kreeg deze valentijnskaartjes van Terese, Monique en van Maaike, die voor Terese en Maaike die ik gemaakt heb laat ik nog niet zien omdat ze vandaag denk ik pas aankomen heb ze gisteren nl. pas verstuurd. Onwijs bedankt meiden, super lief van jullie.



Dit is mijn valentijnspieper!!!!

Helaas zijn er ook altijd minder leuke momenten in het leven, waarvoor je een kaartje moet maken, deze keer dus een condoleancekaart, helaas horen deze zaken ook bij het leven. Deze heb ik gisterenavond dus nog gemaakt toen ik van Johan hoorde dat er iemand gestorven was de vader van iemand die ik ken en wil hun toch mijn medeleven betonen door middel van deze kaart.


Liefdevolle,  Muzikale Groetjes Yvon.

5 opmerkingen:

  1. Heeee Yvon Proficiat met je prijs!!!en leuke Valentijnskaarten heb je gekregen.En grappig je aardappel hart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je prijs! en wat een gave kaarten kreeg je!

    de specials en blondie;; heerlijke muziek.

    en die pieper, hahaa hoe kom je erop!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer Yvon dat je geen foto's hebt van jezelf als Nederweertse punker, ik had ze graag gezien. Proficiat met je prijs, wat leuk zeg en je condoleance kaart vind ik mooi van eenvoud, een kaartje doet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dylan heeft de valentijn spieper op mogen eten. Heb net een foto van mijn orijs gezien supermooi wirdt zaterdag verzonden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lucky you, gefeliciteerd, maar was ook wel een heel mooie kaart!

    Ik had meer met de Specials dan met Blondie eerlijk gezegd, al zat ik toen ook in een extreme fase qua kleding en haar, maar dat was in onze dorpjes inderdaad "Raar", maar dat boeide me niet zoveel.
    Ik werkte toen bij (de toen eerste en enige) Kinki in Eindhoven en daar was dat gewoon standaard, dus ik kwam wel ooit thuis met aparte kapsels qua kleur en coupe;-)
    Ken je Reel Big Fish? OOk wel een hele gave Ska-band!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...