zaterdag 2 februari 2013

Jaartej ouder, DCL #172 en muzikale uitdaging dag 16

Yes, vandaag weer een jaartje ouder, 47 winters jong/oud, precies hoe ik me soms voel.



Natuurlijk ook vandaag weer een uitdaging op het blog van de DutchCardLovers, deze keer verzonnen door Angèle. De uitdaging deze week is maak iets met vogels in de hoofdrol. Kwam goed uit want deze houten vogel kreeg ik van Hilde bij papier wat ik van haar had overgenomen, dus dit pakket kwam precies op het goede moment. Je kan nog tot vrijdag 18.00 uur meedoen met deze uitdaging
via het blog van DCL.


Muzikale uitdaging dag 16. 

Jeetje we zitten alweer op de helft met deze leuke uitdaging. Heb er nog steeds veel zin om om een bijpassend liedje te vinden, al zijn ze soms erg moeilijk.
Zoals deze, dat wordt weer even diep nadenken. Het leuke is zodra ik dag huppelpup in typ met de tekst die erbij hoort schiet me meestal wel iets te binnen, nu dus gelukkig ook weer. Dit liedje vond ik vroeger zo geweldig de hele groep trouwens ,maar als ik die kop van Patty Brard zie (tegenwoordig) ga ik al bijna over mijn nek, komt natuurlijk ook omdat ze meent dat ze nog steeds populair is door overal aan mee  te doen. brbrb ik haat dit liedje of eigenlijk de persoon die erbij zingt, terwijl Josè en Marga gewoon normaal zijn en niet zo buitensporig doen dan  Patty. Raar eigenlijk dat zoiets je mening kan vormen tot iets wat je vroeger wel mooi vond, door 1 persoon.

Dag 16 Een liedje waar je vroeger gek op was en wat je nu haat. Coen en Sander


Muzikale en Creatieve groetjes van de jarige bluts.

16 opmerkingen:

  1. Wat een enige foto van de jarige! Van harte Yvon. Maak er een gezellige dag van! Mooie kaart en van de kleuren ben ik weg.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag Yvon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
    Leuke kaart trouwens methet vogeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat een schatje! hier ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd Yvon, een hele fijne dag toegewenst,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Yvon! Fijne dag ook. Je kaart voor DCL vind ik erg gaaf, mooi is de combi vogel en papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohoh wat ben ik vergeetachtig sorry YVON Hartelijk gefeliciteerd en je kaart gaat vandaag nog op de post
    Prachtige kaart
    nog een fijne verjaardag vandaag
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé jarige ,,muts,, Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dikke verjaardagsknuffel van die andere ,,muts,,.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahaha, verschrikkelijk muziekje inderdaad!!

    Maar vooral Hartelijk Gefeliciteerd snotneus!! (ik mag dat zeggen met mijn 48;-))
    Wens je een hele fijne dag en geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam even langs om je te feliciteren meis, hele fijne dag gewenst en op naar een gezond gelukkig en pijnvrij 48ste jaar!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zus en tot straks !!
    PS. Staat ook een stukje met oude foto op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gelukkige verjaardag (ik kom hier via Carin terecht)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte Yvon, wat een schattig meisje was je, leuke foto. Mooi kaartje heb je gemaakt voor de DCL en LUV, leuk jeugdsentiment, ik deed ze vroeger altijd na met danspasjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Yvon! Je vogelkaart is echt super! Fijne avond nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Yvon. Wat zag jij er lief uit toen je klein was. :)
    Je kaartje is weer super, leuk dat houten vogeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo wat veel post! echt gaaf! je dcl-kaartje is ook weer erg leuk, mooi die houten vogel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...