woensdag 13 februari 2013

Dag 27 Muzikale uitdaging

Ja, deze vraag past meer bij mij dan die van gisteren, want het lijkt me heerlijk om je eigen muziek te mogen/kunnen maken. maar dat is voor mij echt niet weggelegd. Maar van welk liedje zou ik nu echt eens kunnen zeggen, dat zou ik wel willen kunnen spelen. Heb de radio aan staan en wat komt er voorbij  "The Communards"en laat ik die nu ook super vinden dus de keuze is snel gemaakt, mooie stem geluid, het gepingel van de piano, orgel wat het dan ook is, ja dat zou ik wel willen kunnen. Dus ik ga voor "The Communards." met natuurlijk Don`t leave me this way.

Dag 27 Een liedje waarvan je zou willen dat je het spelen kon: Eric Corton


Muzikale Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon, ik las je reactie bij mijn tips en trucs blog. en ja hoor geen probleem om mijn blog bij je favorieten te zetten.

    Ik heb mijn blog met tips en trucs juist gemaakt om hulp te kunnen bieden aan (beginnende) bloggers

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker nummer is dit he, kun je zo heerlijk op swingen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeee zo zie je maar hoe verschillend de gedachten bij een liedje kunnen zijn, deze deed mij dus net denken aan de crematie van iemand.
    Heel mooi nummer evengoed! Maar dringt bij mij net iets harder binnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...