maandag 11 februari 2013

dag 25 Muzikale uitdaging

Ja, wat een sufferd ben ik, plan de berichten van te voren in maar bij deze had ik alleen de dag gekopieerd en welke band ik zou willen, maar verder niets. Nee, ik ben niet naar de carnaval geweest, ik haat carnaval. Maar gelukkig moest ik op mijn blog zijn om een link te kopiëren en ontdekte ik wat ik gedaan had of eigenlijk wat ik niet gedaan had.

Dus mijn liedje van dag 25 is Madness met baggy trousers, vond het vroeger al een super band en nu nog merkte ik een poos geelden het is een begintune van meen Divorce (serie op tv). En zie dan ook als ik het liedje alleen hoor, hoe maf die mannen van Madness waren super toch, leuke dansjes er altijd bij kortom Madness maakt me blij en aan het lachen.

Dag 25. Een liedje dat je laat lachen. Claudia de Breij


Muzikale Groetjes Yvon.

2 opmerkingen:

  1. grappig filmpje zat erbij en een leuk liedje was dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opes sorry Jose klikte op verwijderen ipv publiceren, dus kopier je bericht even naar hier

    José heeft een nieuwe reactie op uw bericht "dag 25 Muzikale uitdaging" achtergelaten:

    Hehehe, yup, zo probeerden wij ook altijd stoïcijns te kijken en te "dansen" , echt lukken deed het niet maar is nog steeds geweldige muziek!
    Hier ook geen carnaval gevierd, ik haat het niet, ik haat alleen die muziek :-P

    You're an embarrasment van hun vond ik ook altijd geweldig, en zong keihard mee (als niemand het hoorde;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...