maandag 4 februari 2013

Dag 18 Muzikale uitdaging en geboortekaartje Lieve

Dit is een makkie voor mij weet er namelijk zo al enkele te noemen. Een liedje dat je graag hoort op de radio. Dus waar zal ik voor kiezen natuurlijk een liedje wat je bijna nooit hoort op de radio, misschien dat ik het daarom graag wil horen. Iets van Queen, U2, Caro Emerelad, Anouk, nee ik ga voor UB 40. Helaas deze groep hoor je te weinig op de radio en ze blijven zo goed. Met name dit nummer vindt ik geweldig Red Red Wine en dat voor een niet alcohol drinker.

Dag 18 Een liedje dat je graag op de radio hoort. Coen en Sander



Zaterdag kreeg ik een mailtje van Riny (een nicht van mij)Dat ze hun eerste kleinkind hadden gekregen een meisje dus dat verdient een kaartje aan de oma en opa voor hun kleindochter Lieve. En lief is ze dat zie je zo al. Heb ene sketch gebruikt van Mojo Monday.


Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk liedje is dat van UB 40, lekker in de auto. En wat een leuk kaartje heb je gemaakt ter ere van de geboorte van Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en een leuke kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja UB40 is echt nostalgie, ik kon ze ook allemaal uit mijn hoofd bedenk ik me nu! Leuke keuze! Ik drink ook geen wijn, die schiet meteen mijn benen in;-)

    Mooie kaart voor een Lieve baby!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...