zondag 3 februari 2013

Dag 17 muzikale uitdaging en verwend geweest

Ja, dit is een leuke en kan dit liedje dan ook niet vaak genoeg horen op de radio. Zei was voor mij een winnares van the voice helaas heeft ze niet gewonnen, alhoewel eigenlijk wel want ze is vaak te horen op de radio. Haar stem bezorgt me kippenvel zo mooi, schor, zuiver kortom geweldige zangeres, over wie heb ik het nou gewoon Sandra Van Nieuwland met keep your head up.

Dag 17 Een liedje dat je vaak op de radio hoort. Claudia de Breij

Gisteren een super leuke verjaardag gehad, iedereen ook bedankt voor de felicitaties. Was alleen zo dom om gisterenmorgen mijn camera te vergeten naar intartuin, daar begon het feestje al. Margo had gevraagd of de tafel gedekt mocht worden, mijn ontbijtje stond al klaar met cadeautjes van Margo en Hans erbij en een mooi vaas met bloemen erin van Paola. Heerlijk genoten. s'middags kwam er nog bezoek zoals mijn vader, Johan`s ouders, mijn zus en haar man, Petra en Peter en Amy en Dave. Dylan moest rond 4 uur weg, maar de kinderen komen vanavond nog gourmetten en dan is het klaar.

Wel schandalig verwend met cadeautjes, s'morgens dan het ontbijt, krijg nog ene lunch van P&P, bloemen en geld wat ik lekker kan verbrassen op mijn weekendje weg met Dorine wat ik van Johan heb gekregen (die denkt ben ik daar ook weer goedkoop een weekeind vanaf haha). Het was dus een super geslaagde dag met ook nog eens veel post heel veel post (helaas nog niet alle kaarten binnen). Doe op 3 forums mee met de verjaardagskaarten swap en het is zo leuk om zoveel kaarten te mogen ontvangen die blijven dus nog wel een poosje hier staan in de woonkamer. 

Fellow had zoals gewoonlijk weer een feest tenue aan.


 De vele cadeautjes die ik heb gekregen, fellow heeft dus meegeholpen met uitpakken en de leonidas bonbons die ik van hem heb gekregen vond hij volgens mij het leukst om te openen.

De ontvangen verjaardagskaarten.
Deze kaarten kreeg ik tot nu toe van het forum van de ScrapAngels.
van links naar rechts. Janny, Elvira, Monique, Maria,
eronder, Anja, Miranda, Marjan.
Daaronder Karin, Loes, irene, Annemarie
onderste rij, Janneke, Ingen en Margot.

Deze kaarten zijn van het forum van ScrapPlezier.
Alida, Brigitta, Wiebine
Henriette, Joukje, Tanja.

Daaronder een foto met kaarten van het forum van de Craftorij.
Coby, Mijntje, Tamara.
Joukje, Miriam, Marjolein, Yvonne.

Deze kaarten heb ik zo gekregen en van DCL dt leden.
Maaike, Anita, Fellow, Petra en Peter
Margo en Hans, Helena, carin en Michiel en Johan, Amy & Dave, Dylan en Caroline.

Rechts staan de kaarten van de DCL dt leden.
Marjan, Ellen ,Marianne, Angéle en Rosalien

Amy had geen tijd gehad om zelf ene kaart te maken maar wat ze nu had gemaakt was eigenlijk mooier dan ene kaart, deze versiering had ze op een cadeautje geplakt, super zo`n creatieve dochter.

Zo, dit was het voor vandaag,
Muzikale Groetjes Yvon.

7 opmerkingen:

  1. Ze heeft inderdaad een superstrot, een dijk van een stem. Daarom ben ik dus afgehaakt bij al die talentendingen, de echte talenten winnen niet vaak. Jammer.
    Maar een hele mooie keuze deze!!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Yvon, wat ben jij verwend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zag Fellow er schattig uit Yvon, helemaal in stijl. En jeetje wat een kaarten heb je gekregen, wat een schitterende zitten daarbij, ik blij kijken om ideetjes op te doen.... Leuk stansje van cheery linn heb je gehad, die heb ik ook, is een schatje. Leuk om even wat foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij Yvon ;o)
    Geniet ervan meis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Yvon wat ben jij verwend!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat heerlijk al die kadootjes en al prachtige kaarten. Kan je lekker lang van genieten.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoezo verwend haha super , fijn dat je zo een mooie dag hebt gehad!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...